پاشازاده: پرسپولیس تیم بزرگی است اما ما هم حرف هایی برای گفتن داریم

به گزارش صبح مهریز، سرمربی شهرداری ماهشهر می گوید تیمش مقابل پرسپولیس حرف هایی برای گفتن خواهد داشت و مقابل پرسپولیس برای پیروزی به میدان می آید.

پاشازاده: پرسپولیس تیم بزرگی است اما ما هم حرف هایی برای گفتن داریم

به گزارش خبرنگاران، مهدی پاشازاده، سرمربی شهرداری ماهشهر یک شنبه شب در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار کرد: این بازی برای شهر ما خیلی مهم است. پرسپولیس یکی از بهترین باشگاه های ایران است. امکانات ما برای این بازی نرسید اما دوست داشتیم میزبان این بازی بودیم. ما به نوعی در این بازی میهمان هستیم اما آبادان هم شهر خوزستان است. امیدواریم آبادانی ها در این بازی بیایند و از ما حمایت کنند. حرف من مردم مظلوم ماهشهر هستند. مگر چند دفعه دیگر تیم ما با پرسپولیس بازی کند؟ این اتفاقی رخ داده تاسف بار است.

او ادامه داد: جام حذفی است و تیم ما در این مرحله برای برد به میدان می آید. پرسپولیس تیم بزرگی است و تیم ما هم حرف هایی برای گفتن خواهد داشت. تیم ما محروم ندارد اما چند بازیکن مصدوم دارد که هنوز شرایط ایده آل را ندارند.

پاشازاده اضافه کرد: پیراهن ما هم آبی و هم زرد است. ما به احترام آبادانی ها زرد می پوشیم. ما این کار را مخصوصا برای آبادانی ها انجام دادیم. من دوستان خیلی خوبی در آبادان دارم و از موقعی که کوچک بودم می دانستم خوزستان مهد فوتبال ایران است اما در حال حاضر کم به او رسیدگی می شود. در حال حاضر تیم صنعت نفت آبادان فوتبال خوبی بازی می کند و دیگر به دنبال سقوط کردن نیست. امیدوارم چنین روندی ادامه دار باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 689

به "پاشازاده: پرسپولیس تیم بزرگی است اما ما هم حرف هایی برای گفتن داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاشازاده: پرسپولیس تیم بزرگی است اما ما هم حرف هایی برای گفتن داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید