وزیر اقتصاد: 50 درصد سود سهام عدالت تا عید قربان واریز میشود

به گزارش صبح مهریز، خبرگزاری خبرنگاران- وزیر امور مالی و دارایی گفت: کوشش می کنیم 50 درصد به جامانده سود سهام عدالت تا قبل از عید قربان به حساب سهامداران واریز گردد.

وزیر اقتصاد: 50 درصد سود سهام عدالت تا عید قربان واریز میشود

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، فرهاد دژپسند در جمع خبرنگاران گفت منتظر ارائه اطلاعات و گزارش های مالی شرکت های سرمایه پذیر هستیم تا بتوانیم در اولین فرصت بقیه سود سهامداران عدالت را پرداخت کنیم .

وی همچنین با اشاره به هفت مصوبه برای حمایت از بازار سرمایه گفت: در شورای هماهنگی مالی نیز بر اجرای مصوبات تاکید شد و این مصوبات در مراحل اداری ابلاغ است .

وزیر اقتصاد همچنین درباره قانون بودجه برای دریافت مالیات از خودروها و خانه های لوکس اضافه کرد: آیین نامه مربوطه را برای دولت فرستادیم و پس از تصویب به سرعت اجرایی خواهد شد.

وی درباره سهم مالیات در بودجه نیز گفت: میزان درآمدهای مالیاتی سال 97 حدود 107 هزار میلیارد تومان بوده که در سال 98 به 140 هزار و در سال 99 به حدود 191 هزار میلیارد تومان رسیده که این جهش قابل ملاحظه است.

وی با بیان اینکه سال قبل هزینه دولت در بودجه عمومی حدود 570 هزار میلیارد تومان بوده است اضافه کرد: سال جاری این عدد به هزار و دویست هزار میلیارد تومان رسیده که به خاطر تغییر در برخی از تعاریف بوده است

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1685

به "وزیر اقتصاد: 50 درصد سود سهام عدالت تا عید قربان واریز میشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر اقتصاد: 50 درصد سود سهام عدالت تا عید قربان واریز میشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید