نوراللهی: سه امتیاز خیلی مهم را از دست دادیم، شرایط خوب نیست و باید کوشش مان را بیشتر کنیم

به گزارش صبح مهریز، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه به سه تیم رقیب باختیم و این نشان می دهد شرایط خوب نیست و باید کوشش مان را بیشتر کنیم.

نوراللهی: سه امتیاز خیلی مهم را از دست دادیم، شرایط خوب نیست و باید کوشش مان را بیشتر کنیم

به گزارش خبرنگاران از مشهد، احمد نوراللهی در خاتمه دیدار تیمش با شهر خودرو که با شکست یک بر صفر سرخپوشان پایتخت همراه بود، گفت: امروز بازی خوبی انجام دادیم و به هیچ وجه مستحق باخت نبودیم. متاسفانه در دقیقه 90 یک گل بد دریافت کردیم و 3 امتیاز خیلی مهم را از دست دادیم. شرمسار طرفداران شدیم در حالی که بازی خوبی انجام دادیم.

وی اضافه نمود: مقابل شهر خودرو نظم تاکتیکی خیلی خوبی داشتیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. همان طور که گفتم مستحق باخت نبودیم و تساوی می توانست نتیجه عادلانه ای باشد. از موقعیت های مان خوب استفاده نکردیم.

نوراللهی در پاسخ به این سوال که چرا تیمش به سه تیم مدعی باخته است، یادآور شد: متاسفانه ما به سه تیم رقیب بازی را واگذار کردیم و این نشان می دهد که شرایط خوب نیست و باید کوشش مان را بیشتر کنیم. باید ریکاوری روحی و بدنی خوب داشته باشیم تا در بازی های آینده نتایج بهتری را کسب کنیم. جا دارد از طرفداران مان که امروز به استادیوم آمدند تشکر کنم. ما شرمسار آنها شدیم اما قول می دهم این پرسپولیس خیلی زود به شرایط خوبش برمی گردد.

هافبک پرسپولیس در واکنش به این سوال که چرا ترکیب تیمش مدام تغییر می نماید؟ بیان کرد: از لحاظ بازیکن نفرات خیلی خوبی داریم و اگر امروز هم دقت نموده باشید از لحاظ نظم تاکتیکی شرایط خیلی خوبی داشتیم. در وسط زمین و خط حمله خیلی خوب بودیم اما بدشانس بودیم. امیدوارم خیلی زود به شرایط ایده آل مان برگشته و بتوانیم امتیازات خوبی را جمع آوری کنیم. ضمن اینکه آرزو می کنم مصدومان و محرومان هم هر چه سریع تر برسند تا تیم کامل گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 472

به "نوراللهی: سه امتیاز خیلی مهم را از دست دادیم، شرایط خوب نیست و باید کوشش مان را بیشتر کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوراللهی: سه امتیاز خیلی مهم را از دست دادیم، شرایط خوب نیست و باید کوشش مان را بیشتر کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید