نظارت سختگیرانه برای سوار شدن فقط 3 مسافر در تاکسی ها

به گزارش صبح مهریز، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از اعمال نظارت سختگیرانه برای سوار نشدن بیش از سه مسافر در تاکسی ها اطلاع داد.

نظارت سختگیرانه برای سوار شدن فقط 3 مسافر در تاکسی ها

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علیرضا قنادان با اشاره به ضرروت استفاده مسافران تاکسی از ماسک، اظهار کرد: مطابق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت ظرفیت استقرار مسافران در تاکسی ها را از چندی پیش مطرح و ابلاغ نموده بودیم، اما آنچه از امروز در شهر تهران و همه پایانه های تاکسی قرار است انجام گردد نظارت سختگیرانه در این زمینه است.

وی ادامه داد: بر این اساس در همه پایانه ها نظارت سختگیرانه ای خواهیم داشت تا بیش از دو نفر در جایگاه عقب تاکسی سوار نشوند. علاوه بر این در پایانه های کلیدی و مهم توزیع اقلام بهداشتی مانند ماسک با نرخ دولتی را در دستور کار قرار داده ایم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران توضیح داد: اگرچه استفاده از ماسک در تاکسی الزامی نیست، اما توصیه اکید ما این است که مسافران برای حفظ سلامت خود و دیگران از ماسک استفاده نمایند و چناچه به ماسک دسترسی ندارند، آن را با نرخ دولتی تهیه نمایند.

وی همچنین گفت: تاکسیران ها مجاز به سوار کردن بیش از 3 مسافر نیستند و شهروندان در صورت مشاهده رفتاری غیر از این، می توانند راننده را به سامانه 1888 معرفی نمایند تا با وی برخورد گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1057

به "نظارت سختگیرانه برای سوار شدن فقط 3 مسافر در تاکسی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت سختگیرانه برای سوار شدن فقط 3 مسافر در تاکسی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید