نساجی آماده بازی با نایب قهرمان آسیا است

به گزارش صبح مهریز، به گزارش خبرنگاران، وحید فاضلی عصر پنجشنبه درنشست خبری پیش ازبازی نساجی مازندران برابر پرسپولیس در نشست خبری گفت: نساجی فردا با نایب قهرمان آسیا بازی دارد و برای این بازی کاملاً آماده است.

نساجی آماده بازی با نایب قهرمان آسیا است

وی افزود: من قول می دهم که تیم در زمین با همه توان و کوشش بازی کند، بازیکنان ما باید دراین بازی سختکوش باشند و بازی ای را به نمایش بگذارند که در شأن تیم نساجی باشد.

دو نیمه از 6 مسابقه بد کارکردیم

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه تنها در دو بازی از 6 مسابقه لیگ رجحان برگزار کردیم، تنها در دو نیمه بازی بد عمل نموده بودیم، توضیح داد، نیمه اول بازی با سپاهان و نیمه دوم بازی با مس رفسنجان، بدترین بازی های این فصل تیم نساجی بوده که منجر به ازدست دادن امتیاز وشکست نساجی شده بود.

فاضلی ادامه داد، اما در مجموع نساجی عملکرد خوبی در بازی های این فصل تا به امروز داشته و به فرایند خوب روزهای گذشته بازخواهد گشت.

وی اظهارکرد، بازیکنان خوبی در ترکیب داریم و با همین نفراتی که دراختیار داشتیم در چهار هفته ابتدایی 7 امتیاز کسب کردیم و با همین نفرات به آنها ایمان دارم.

ارائه گر بازی خوب برابر پرسپولیس خواهیم شد

سرمربی تیم نساجی همچنین به فرایند آماده سازی تیمش پس از پشت سرگذاشتن دو شکست متوالی برابر تیم های سپاهان ومس رفسنجان گفت: سطح آماده سازی تیم های لیگ برتر از نظر روانی برای انجام بازی های فشرده نیست وبه نظرمن این برنامه ریزی به همه تیم ها آسیب می زند و این موجب مصدومیت بازیکنان می گردد.

فاضلی توضیح داد، انتظار هست که عوامل برگزاری مسابقات درسازمان لیگ کوشش نمایند تا شیوه برنامه ریزی مسابقات باید به گونه ای باشد که به فوتبال ما یاری کند.

وی افزود: ما همان طور که پیروزی برابر آلومینیوم اراک و نفت مسجد سلیمان را فراموش کردیم باید این دو باخت را هم کنار بگذاریم وبه روزهای خوش آینده فکر کنیم.

وی افزود: البته دراین مدت به خوبی ریکاور شده ایم و با بازیکنان بزرگی وبا تجربه ای همچون حامد شیری، مجتبی بیژن، محمد مهدی نظری و روزبه شاه علیدوست در تیم نساجی داریم، یاری نموده اند تا شرایط روحی و روانی تیم تغییر کند.

به گفته فاضلی، این بازیکنان دراین روزهای سخت، عصای دست من هستند و در نهایت کوشش خواهیم کرد فردا در برابر پرسپولیس ارائه گر بازی خوبی باشیم.

طرفداران نساجی اجازه ندهند، تیم آسیب ببیند

سرمربی نساجی دربخش سرانجامی صحبت های خود خطاب به طرفداران تیمش گفت، من از تماشاگران واقعی نساجی تشکر می کنم، متأسفانه آستانه تحمل ما درسال های اخیر بسیار پایین آماده، آنها باید به هوش باشند و اجازه ندهند کشتی نساجی سوراخ گردد.

فاضلی گفت، در فوتبال ما سال هاست به المپیک صعود نمی کنیم، در جام ملت ها دهه ها است قهرمان نمی شویم که همه اینها به خاطر عدم برنامه ریزی بلند مدت است ودرفوتبالی که به امیر قلعه نویی یکی پر افتخارترین مربی لیگ برتر حمله می نمایند، من که جای خود دارم.

وی یادآورشد، من ترسی از این فضا ندارم و در همین فضا رشد نموده ام و ابتدای فصل گفتم سعی می کنم تردید را تبدیل به باور کنم که فکر می کنم پیروز به انجام این کار شده ام.

سرمربی نساجی مازندران با بیان این نکته که طرفداران باید توجه داشته باشند که تیم تغییرات زیادی در ترکیب داشته وتا القای ایده های تاکتیکی به خصوص در فاز حمله احتیاج به زمان دارد، ابرازامیدواری کرد، ما ساعت ها کار می کنیم تا شرایط بهتر گردد و من شک ندارم در نهایت کشتی نساجی به ساحل آرامش می رسد وبه همین خاطر طرفداران واقعی نباید اجازه دهند به نساجی آسیبی وارد گردد.

ملاقات دو تیم پرسپولیس تهران ونساجی مازندران، معوقه از هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 15 عصر آدینه در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار می گردد.

تا سرانجام هفته هفتم این رقابتها تیم پرسپولیس با انجام 4 مسابقه (به علت حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا) وکسب8 امتیاز در رده یازدهم و نساجی مازندران هم با 6 بازی و کسب 7 امتیاز در رده چهاردهم جدول شانزده تیمی این رقابت ها قرار دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1427

به "نساجی آماده بازی با نایب قهرمان آسیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نساجی آماده بازی با نایب قهرمان آسیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید