نامجومطلق: در خصوص استراماچونی و مسئولان استقلال نمی توان قضاوت شفافی داشت، غیبت سرمربی در 3 بازی باید در تاریخ ثبت گردد

به گزارش صبح مهریز، مجید نامجومطلق، پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: معین نیست که استراماچونی راست می گوید یا مسئولان استقلال و در این زمینه نمی توان قضاوتی شفاف داشت.

نامجومطلق: در خصوص استراماچونی و مسئولان استقلال نمی توان قضاوت شفافی داشت، غیبت سرمربی در 3 بازی باید در تاریخ ثبت گردد

مجید نامجومطلق در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به شرایط استقلال در هفته های اخیر گفت: شرایط استقلال در چند هفته گذشته مناسب نبوده و جدا از اینکه تیم سرمربی ندارد، در مدیریت باشگاه هم مسائلی دیده می گردد. این موضوع بی نظمی هایی را ایجاد نموده و تیم سه هفته است که سرمربی ندارد. این به هیچ عنوان منطقی نیست که سرمربی تیم خارجی باشد، ولی حتی یک دستیار ایرانی در کنارش نباشد. اگر یک مربی ایرانی در کادر فنی استقلال حضور داشت حداقل شرایط کمی فرق می کرد، ولی تأثیر نبودن سرمربی به خوبی نمایان شد و استقلال در بازی های اخیر با مشکل بدنی و فنی روبرو شد، چون بازیکنان خوب تمرین ننموده بودند.

وی ادامه داد: در هیچ لیگی نمی بینید که سرمربی یک تیم در کوران مسابقات چنین مسائلی برای اش ایجاد گردد و در سه بازی پیاپی روی نیمکت تیمش نباشد. این اتفاقات فقط در فوتبال ایران دیده می گردد و غیبت سرمربی در سه بازی استقلال، باید در تاریخ ثبت گردد. واقعاً خیلی عجیب است که در کادر فنی استقلال مربی ایرانی وجود ندارد.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شروط جدید استراماچونی که مسئولان باشگاه استقلال را با چالش روبرو نموده است، گفت: حرف های مسئولان استقلال و استراماچونی در این زمینه متفاوت است، استقلالی ها می گویند استراماچونی این شروط را معین نموده، ولی سرمربی استقلال گفته است که این موضوع صحت ندارد و مسئولان استقلال می خواهند مرا خراب نمایند. اگر صحبت های مسئولان استقلال صحت داشته باشد، خواسته استراماچونی منطقی نیست، ولی نمی توان در خصوص این مسائل قضاوت شفافی داشت. واقعاً معین نیست که استراماچونی راست می گوید یا مسئولان استقلال و این شرایط واقعاً ناراحت نماینده است.

نامجومطلق در واکنش به اینکه بعضی معتقدند رفتار استراماچونی حرفه ای نبود، توضیح داد: در خصوص رفتن استراماچونی چند روایت وجود دارد. بعضی می گویند او به دلیل تأخیر در پرداخت مطالباتش ایران را ترک کرد که اگر این طور باشد، کارش چندان حرفه ای نبوده و این مربی می توانست حداقل این سه بازی را هم صبر کند. بعضی هم می گویند که مسائلی در ایتالیا برای اش ایجاد و حتی متهم به پولشویی شده بود. اگر چنین شرایطی برای استراماچونی ایجاد شده باشد، این طبیعی بود که به کشورش برود تا مسائل را حل نماید. از طرفی عدم مسئولیت پذیری مدیران استقلال را هم نباید نادیده گرفت.

بازیکن و مربی پیشین استقلال در خصوص شانس قهرمانی این تیم در لیگ سال جاری اعلام کرد: استقلال فرایند بسیار خوبی را طی نموده بود، ولی در این سه بازی پنج امتیاز از دست داد. این تیم هنوز هم می تواند شانس قهرمانی داشته باشد، اما مهم این است که شرایط فعلی تغییر کند. مسئولان باشگاه استقلال باید در نیم فصل به فکر تقویت این تیم باشد ضمناً مسائل مدیریتی هم باید رفع گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 703

به "نامجومطلق: در خصوص استراماچونی و مسئولان استقلال نمی توان قضاوت شفافی داشت، غیبت سرمربی در 3 بازی باید در تاریخ ثبت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامجومطلق: در خصوص استراماچونی و مسئولان استقلال نمی توان قضاوت شفافی داشت، غیبت سرمربی در 3 بازی باید در تاریخ ثبت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید