مقاله: باشگاه مشتریان و ذی نفعان بیمه کوثر

به گزارش صبح مهریز، مشتری معمولی: مشتری است که در این معادله تفاوت عایدی زائی او در مقابل هزینه ها بسیار کم و در پائین ترین سطح به صفر می تواند برسد که شرکت امکان دارد به امید این معادله در آینده، امروز او را نگهداری کند.

مقاله: باشگاه مشتریان و ذی نفعان بیمه کوثر

مشتریان سودآور به طور مستقیم در معرض جذب وسط رقبا هسند که استراتژی کلان در ارتباط با این گروه، حفظ، ماندگارسازی و رشد آنها می باشد و ایجاد جذابیت های تازه. میزان گیری مستمر سطح رضایت , از میان بردن عوامل نارضایتی ۔ آنالیز رقبا، آگاهی از برنامه های فعلی و آینده آنها برای این دسه از مشتریان و عکس العمل های به موقع و سریع به اقدامات آنها

افزایش تعامل با مشتریان، حفظ و وفادارسازی مشتریان و رضایت مشتریان، پردازش اطلاعات مشتریان (data mining) مقوله داده کاوی، گروه بندی مشتریان و ارایه خدمات و پاداش مناسب هر گروه، جذب مشتریان تازه به وسیله تبلیغات فردی یا گروهی، کاهش هزینه های تبلیغاتی و بازاریابی، آمارهای مفید مدیریتی و بازاریابی به وسیله وب سایت برای بهبود مستمر و توسعه، ایجاد رضایت و وفاداری در مشتریان، همکاران، نمایندگان و شرکای تجاری، اطلاع رسانی، فرهنگ سازی، آموزش و شناخت فرصت های تازه تجاری، کاهش فرصت های از دست رفته، ذخیره اطلاعات و ایجاد بانک اطلاعاتی طبقه بندی شده مشتریان، همکاران، نمایندگان و پذیرندگان و کاهش دوباره کاری ها و هزینه های بازایابی و تبلیغات، افزایش بهره وری و بهبود کیفیت خدمات به اعضای باشگاه، افزایش فراوانی دفعات فروش به اعضا و مشتریان، افزایش مشارکت کاربران و مشتریان، حفظ مشتریان و جلوگیری از روی گردان شدن آنها به سمت رقبا، بهبود جلوه و برند سازمان

منبع مقاله: باشگاه مشتریان و ذی نفعان بیمه کوثر

انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1827

به "مقاله: باشگاه مشتریان و ذی نفعان بیمه کوثر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: باشگاه مشتریان و ذی نفعان بیمه کوثر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید