بازسازی و بازسازی قنات شحنه با 300 میلیون تومان

به گزارش صبح مهریز، ایسنا/ مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد از بازسازی و بازسازی قنات شحنه با 300 میلیون تومان اطلاع داد.

بازسازی و بازسازی قنات شحنه با 300 میلیون تومان

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

داستان چیست؟

عباس بشارتی در بازدید از جهت 12 کیلومتری قنات روستای شحنه گفت: با درخواست مالکین و شاربین قنات این روستا در سالهای گذشته و به منظور حفظ و صیانت از قنات و بخش کشاورزی این روستا در سالهای 96، 97 و 98 اعتباری بالغ بر 31 میلیارد ریال به این قنات تخصصی داده شد، در بخش های بازسازی کوره قنات،لایروبی و پیشکار کنی هزینه شده و در امسال با تأمین هزینه و تخصیص اعتبار لازم اقدام به حفر یک میله چاه در مادر چاه این قنات خواهد شد.

وی با بیان اینکه با اقدامات اجرا شده آبدهی قنات از 10 لیتر در ثانیه سالهای گذشته هم اکنون به 18 لیتر در ثانیه رسیده از دهیاری روستا به خاطر بازسازی و زیباسازی مظهر این قنات قدردانی کرد.

حسین نوابی، رئیس اداره فنی و زیربنایی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان یزد گفت: با رایزنی های اجرا شده مبلغ 90 میلیون تومان از سوی دهیاری به بازسازی استخر و زیباسازی مظهر قنات شحنه تخصیص یافته است.

منبع: همگردی
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1493

به "بازسازی و بازسازی قنات شحنه با 300 میلیون تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی و بازسازی قنات شحنه با 300 میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید