مردم به شایعات و اخبار نادرست درخصوص کرونا اعتماد نکنند

به گزارش صبح مهریز، خبرنگاران/آذربایجان غربی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: کرونا هراسی باعث ایجاد تشویش، استرس و اضطراب در بین مردم می گردد ، وحشت از این بیماری از خود بیماری کشنده تر است.

مردم به شایعات و اخبار نادرست درخصوص کرونا اعتماد نکنند

علی مصطفوی امروز 8 اسفند ماه در دومین جلسه کمیته بیماران خاص که امروز در استانداری برگزار گردید، به حوادث اخیر و بیماری و ویروس کرونا اشاره نمود و گفت: در کشور ما بواسطه فضای مجازی کرونا هراسی شایع شده که این امر تا حدی خوب و باعث پیشگیری، رعایت مسائل بهداشتی و جدی دریافت این امر می گردد ولی کرونا هراسی باعث ایجاد تشویش، استرس و اضطراب در بین مردم می گردد که وحشت از این بیماری از خود بیماری کشنده تر است.

وی با بیان اینکه فقط دانشگاه علوم پزشکی صلاحیت اعلام نظر در مورد بیماری کرونا را دارد، اظهار کرد: مردم باید به وسیله دانشگاه علوم پزشکی و رسانه ملی اخبار صحیح را دریافت نمایند و به بعضی شایعات و اخبار نادرست در این رابطه اعتماد ننمایند.

به گزارش خبرنگاران،معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی افزود: در برابر این کروناهراسی که در جامعه ایجاد شده و همین می تواند باعث نگرانی های بیشتر و ناامنی گردد، ضروریست دانشگاه علوم پزشکی مراکزی را برای مشاوره روانی در مورد کرونا و ترس و استرس ناشی از این ویروس در نظر بگیرد.

مصطفوی در ادامه با تاکید بر اینکه دستورالعملی که در مورد بیماران خاص وجود دارد باید بیش از پیش جدی گرفته گردد و این بیماران سعی نمایند بیش از دیگران موارد بهداشتی را رعایت و از تردد در اماکن عمومی به شدت جلوگیری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 826

به "مردم به شایعات و اخبار نادرست درخصوص کرونا اعتماد نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم به شایعات و اخبار نادرست درخصوص کرونا اعتماد نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید