مراقب سرقت گوشی تلفن همراه به بهانه برقراری تماس ضروری باشید

به گزارش صبح مهریز، معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا ضمن هشدار به شهروندان درباره شایع شدن سرقت گوشی تلفن همراه به بهانه برقراری تماس ضروری گفت: سارقان در این روش، سوژه های خود را اغلب از میان زنان، بچه ها و افراد کهنسال انتخاب می نمایند.

مراقب سرقت گوشی تلفن همراه به بهانه برقراری تماس ضروری باشید

به گزارش خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا موذن با اشاره به گزارش وقوع سرقت تلفن همراه با شیوه و شگرد اغفال در سطح معابر و اماکن عمومی گفت: استفاده از تلفن همراه بدون در نظر دریافت نکات ایمنی و عدم توجه به توصیه های پلیسی توسط شهروندان، سارقان را به ارتکاب موبایل قاپی ترغیب می نماید.

وی اضافه نمود: سارقان در این روش، سوژه های خود را که اغلب از میان زنان، بچه ها و افراد کهنسال است، انتخاب نموده و پس از دریافت گوشی تلفن همراه از آنان به بهانه هایی همچون تماس ضروری با خانواده و آشنایان، اقدام به سرقت می نمایند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس با اجرای طرح های عملیاتی مستمر برخورد قاطعانه با این گونه جرایم را در دستور کار دارد، توضیح داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با سرعت و دقت نسبت به پی جویی این قبیل پرونده ها اقدام و بازگرداندن اموال مسروقه به مال باختگان را در اولویت قرار می دهند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا در خاتمه به والدین توصیه کرد: از در اختیار قرار دادن گوشی های گران قیمت به بچه ها خودداری کنید تا زمینه سرقت برای سارقان فراهم نشود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1017

به "مراقب سرقت گوشی تلفن همراه به بهانه برقراری تماس ضروری باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراقب سرقت گوشی تلفن همراه به بهانه برقراری تماس ضروری باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید