مخالفت باشگاه صنعت نفت با استعفای پورموسوی، مشکل تیم فنی نیست

به گزارش صبح مهریز، علی فیروزی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره استعفای سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: صبح امروز با علی عیسی زاده مدیرعامل باشگاه جلسه داشتم. هم او و هم هیات مدیره باشگاه مخالف استعفای سرمربی بوده و در تلاش هستند تا پورموسوی را پیدا کنند. موبایل پورموسوی خاموش است و پیغام هایی برای او ارسال شده که به باشگاه برود.

مخالفت باشگاه صنعت نفت با استعفای پورموسوی، مشکل تیم فنی نیست

وی اضافه کرد: پورموسوی ناراحت است که در فضای مجازی به او حرف هایی زده شده است در حالی که مشکل تیم فنی نیست. وقتی باشگاه پول ندارد، سرمربی چه تقصیری دارد؟ هواداران شاید ندانند مشکل اصلی کجا است. آنها دوست دارند تیمشان نتیجه بگیرد و نگران هستند اما باید تمام مسائل را در نظر داشت. ما در صنعت نفت نه قراردادهایمان را گرفته ایم، نه بدنسازی خوبی داشته ایم. تیم تحلیل رفته است و مصدومیت و محرومیت های زیادی را تجربه کرده ایم.

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت ادامه داد: تیم هایی هستند که قیمت دو بازیکنشان بیشتر از بودجه کل تیم صنعت نفت است اما پایین تر از ما در جدول بوده اند. این اتفاقات به هر حال رخ می دهد. استعفای آقای پورموسوی هم انشاءالله ختم به خیر می گردد. پورموسوی زحمات زیادی در صنعت نفت کشیده و امیدوارم به همراه کادرش در تیم بماند.

فیروزی که سابقه سرمربیگری در تیم صنعت نفت را هم دارد، در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال کار به جای پورموسوی شرح داد: بنده از جنس فوتبال هستم و می دانم که در قامت مدیر و سرپرست، باید از سرمربی تیم حمایت کنم. به هیچ عنوان علاقه ای برای مربیگری ندارم. وظیفه مدیر تیم حمایت از سرمربی است؛ هرچند وقتی خودم سرمربی صنعت نفت بودم از من چنین حمایتی نمی شد.

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت در انتها درباره پیش بینی اش از شرایط پیش آمده در این تیم گفت: آقای پورموسوی انشاءالله بر می گردد. باشگاه به دنبال پیدا کردن ارتباط با سرمربی است تا مشکل حل گردد. او یک تصمیم احساسی گرفته و باشگاه قطعاً با استعفایش مخالفت می کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1596

به "مخالفت باشگاه صنعت نفت با استعفای پورموسوی، مشکل تیم فنی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت باشگاه صنعت نفت با استعفای پورموسوی، مشکل تیم فنی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید