ماجرای تهدید مهران مدیری از آمریکا

به گزارش صبح مهریز، یک فعال ضدانقلاب گفت: آقای مهران مدیری! واقعا تصور می کنید الان زمانش است که سیرک دورهمی را راه بیندازید.

ماجرای تهدید مهران مدیری از آمریکا

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، شبه روشنفکران البته از سال ها پیش نشان داده اند اساسا کمترین تحملی در ارتباط با نقدها ندارند. اما نکته جالب توجه و تازه در این ماجرا، تلاقی نقدها حامیان دولت با جریان برانداز خارج از کشور است! امیرعباس فخرآور فعال برانداز که مثل سایر اپوزیسیون از اقبال عمومی مردم به تلویزیون و مطالب مطرح شده در برنامه تلویزیونی دورهمی عصبانی است، پس از تهدید عوامل سریال پایتخت، این بار مهران مدیری و برنامه دورهمی را تهدید کرد. این اپوزیسیون در جدیدترین اظهارات خود گفت: پس از آنکه به دست اندرکاران سریال پایتخت که این روز ها مشغول ساخت سری جدید این سریال هستند هشدار و اخطار دادم به مهران مدیری هم هشدار می دهم.

وی در ادامه گفت: از محسن تنابنده و دست اندرکاران سریال پایتخت سوال دارم واقعا چرا فکر کرده اید الان زمان مناسبی است که مردم را بخندانید و بهتر است هر چه سریع تر این دلقک بازی را خاتمه دهید.

وی ادامه داد: متاسفانه مهران مدیری این روز ها با برنامه دورهمی مجددا فعالیت خود را در صداوسیما آغاز کرده است که باید گفت: در واقع مشغول یک خودکشی سیاسی- فرهنگی برای خودش است.

این فعال ضدانقلاب همچنین گفت: آقای مهران مدیری! واقعا تصور می کنید الان زمانش است که سیرک دورهمی را راه بیندازید.

وی در ادامه با بیان الفاظی رسما مهران مدیری و عوامل سریال پایتخت را اینچنین تهدید کرد: آقای محسن تنابنده و آقای مهران مدیری! برای آخرین بار به شما ها هشدار و اخطار می دهم که مطمئن باشید با شما برخورد خواهد شد و این اتفاق بزودی رخ خواهد داد و یکبار دیگر به دست اندرکاران سریال پایتخت و مجموعه دورهمی اخطار می دهم به همراه تمام دلقک هایی که در صداوسیما مشغول برنامه سازی طنز هستند، هر چه سریع تر برنامه های خود را متوقف کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 705

به "ماجرای تهدید مهران مدیری از آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای تهدید مهران مدیری از آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید