ماجدی: بر خلاف تصور عمومی تیم ملی گروه آسانی ندارد

به گزارش صبح مهریز، تهران (پانا) - عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره قرعه تیم ملی در دور نهایی رقابتهای انتخابی جام جهانی تاکید نمود اینکه تیم های همگروهمان را آسان تلقی کنیم، کاری کاملا اشتباه و به دور از واقعیت های فوتبال است.

ماجدی: بر خلاف تصور عمومی تیم ملی گروه آسانی ندارد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید میرشاد ماجدی در ابتدا گفت: پس از صعود مقتدرانه ای که به دور نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی در آسیا داشتیم، قرعه تیم ملی در مسابقات مرحله نهایی معین شد. باتوجه به شروع مسابقات از یازدهم شهریورماه بار دیگر باید حمایت ملی را در این زمان به جامانده از تیم ملی داشته باشیم، چراکه برخلاف تصور عموم، گروه آسانی نداریم.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال توضیح داد: ما در گروهی قرارداریم که شاید تیم های با نام عظیم در آن قرار نگرفته است، اما هرکدام از آنها می توانند در زمین مسابقه برای ما کاملا مشکل ساز ظاهر شوند. تیم کره جنوبی که برای همه ما شناخته شده است و جدای از نام و رسم خاصی که در سطح قاره دارد، همواره تیم خطرناک، قابل احترام و با تاکتیکی بوده است و به اسم تیم اول گروه هشتم راهی این مرحله شده است. ضمن اینکه در بازی های دور قبل، با کره ای روبرو بودیم که پوست انداخته و زهردار بازی می نماید.

وی ادامه داد: تیم سوریه هم سرگروه گروه اول مسابقات شد و در همه بازی هایش با همه توان ظاهر می گردد. عراق که وضعیتی کاملا روشن برای ما دارد و در مرحله قبل به مصاف هم رفتیم و خصوصیات اخلاقی و فنی آنها را کاملا می شناسیم. این تیم بسیار زهر دار است و خاطرات مسابقات جام ملتهای 2015 هنوز در فکر همه ایرانی ها باقی است. امارات تیمی مملو از امکاناتی است که در جام ملتهای قبلی همچون تیم ملی کشورمان تا مرحله نیمه نهایی مسابقات جام ملتهای آسیا پیش رفت. لبنان هم در گروه هشتم پس از کره جنوبی در رده دوم نهاده شد و راهی مسابقات مرحله سوم شده است.

ماجدی اضافه کرد: به نظرم اینکه بخواهیم تیم های همگروهمان را آسان تلقی کنیم، کاری کاملا اشتباه و به دور از واقعیت های فوتبال است. نام ها در فوتبال روز جهان کافی نیستند و عملکرد تیمی مهمترین مسئله است که آن هم در داخل زمین مسابقه معین می گردد. زمان زیادی تا شروع باقی نیست و باید با تجمیع همه امکانات و حمایت های لازم، مانند کاری که در دور قبلی مسابقات انجام شد، به پیشواز رقابتهای مرحله سوم برویم.

رییس کمیته جوانان ضمن اعلام زمان برگزاری جلسه آینده هیات رییسه فدراسیون از معین کادرفنی تیم فوتبال نونهالان اطلاع داد و گفت: باتوجه به لزوم معین شدن کادرفنی و شروع تمرینات تیم نونهالان، پس از آنالیز چند گزینه سید وحید امیری را به اسم سرمربی این تیم درنظر داریم و با تحلیل و آنالیز این نوبت از اردوی نونهالان، در جلسه بعدی هیات رییسه فدراسیون که بیستم تیرماه برگزار می گردد، در این خصوص تابع تصمیم اعضای هیات رییسه هستیم و فکر می کنم باتوجه به سابقه و عملکرد کادرفنی مورد نظر این موضوع تصویب خواهد شد و در صورت لزوم برای شروع برنامه ریزی ها، تا دریافت نظرات کادرفنی به شکل موقت کار را پیش خواهیم برد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1726

به "ماجدی: بر خلاف تصور عمومی تیم ملی گروه آسانی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجدی: بر خلاف تصور عمومی تیم ملی گروه آسانی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید