فدراسیون ورزش های نابینایان 30 میلیارد ریال بودجه دارد

به گزارش صبح مهریز، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا مظلومی در نشست مجمع سالانه هیئت نابینایان و کم بینایان استان سمنان که بعدازظهر دوشنبه در سمنان برگزار گشت، ضمن بیان اینکه بودجه فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور تنها 30 میلیارد ریال است که بودجه ای اندک برای کل کشور در طول یک سال محسوب می گردد، تأکید کرد: نهادها و سازمان های ذی ربط مانند بهزیستی و شهرداری ها و ... می توان این اعتبارات را افزایش دهند تا بتوانیم مجری برنامه های خوبی برای ورزشکاران نابینا و کم بینای کشور باشیم.

فدراسیون ورزش های نابینایان 30 میلیارد ریال بودجه دارد

وی اضافه نمود: علاوه بر کوشش های صورت گرفته در راستای ارتقای بودجه فدراسیون نابینایان و کم بینایان این توقع از هیئت های استانی نیز می رود که با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و حمایت مالی ارگان ها، نسبت به برگزاری مسابقات و برنامه های این حوزه اهتمام داشته باشند.

اعزام 60 ورزشکار به جاکارتا

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور در ادامه به توانمندی های ورزش نابینایان نیز اشاره نمود و گفت: 60 ورزشکار این مجموعه، در بخش مردان وزنان به مسابقات پارت آسیایی جاکارتای اندونزی اعزام می شوند و ما امید زیادی داریم که بتوانیم در این رقابت ها در بین کشورهای آسیایی درخشش خوبی را داشته باشیم.

مظلومی در تفکیک ورزشکاران نابینا و کم بینای حاضر در مسابقات آسیایی جاکارتا، تأکید کرد: دوومیدانی با 23ورزشکار بیشترین فراوانی را در بین رشته های ورزشی دارد و شطرنج با 12 ورزشکار رتبه دوم را دارد همچنین دو گروه فوتبال بانوان و مردان، یک ورزشکار دوچرخه سوار، دو شناگر و هفت جودو کار به این رقابت ها اعزام گردیده اند.

وی در سرانجام از برگزاری مسابقات دهه فجر ویژه نابینایان و کم بینایان در سطح کشور اطلاع داد و گفت: امسال دو هزار ورزشکار در رشته های مختلف این همایش بزرگ فرهنگی و ورزشی حضور خواهند داشت.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 3 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 32

به "فدراسیون ورزش های نابینایان 30 میلیارد ریال بودجه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون ورزش های نابینایان 30 میلیارد ریال بودجه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید