فدراسیون فوتبال انتخاب بهاروند را قانونی دانست

به گزارش صبح مهریز، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در مورد انتخاب سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای منتشر شد که به توضیح زیر است.

فدراسیون فوتبال انتخاب بهاروند را قانونی دانست

با توجه به بند 2 ماده 38 اساسنامه فدراسیون فوتبال که در آن قید شده است:

اگر رییس فدراسیون غایب باشد، فوت نماید و یا به طور دائم یا موقت از انجام وظایف خود سر باز زند نایب رییس اول عهده دار وظایف وی تا زمان برطرف غیبت یا مجمع بعدی خواهد بود. در صورت غیبت یا خودداری نایب رییس اول، وظایف به نواب رییس بعدی و یا سایر اعضای هیات رییسه محول می گردد.

ضمن تقدیر و تشکر اعضای هیات رییسه به پاس زحمات و خدمات شایسته مهدی تاج که در زمان ریاست ایشان افتخارات ماندگاری در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور رقم خورده است و آرزوی سلامتی و بازگشت به شرایط عادی جسمانی، مقرر شد به استناد ماده فوق الذکر و با توجه به عدم فعالیت نایب رییس اول، حیدر بهاروند نایب رییس دوم فدراسیون وظایف محوله به رییس فدراسیون را عهده دار گردد.

به این منظور کلیه اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال و وزیر محترم ورزش و جوانان با تاکید بر رعایت کامل مفاد اساسنامه و لزوم ادامه فعالیت های فدراسیون، بر حمایت همه جانبه از تیم فوتبال امید در آستانه اعزام به مسابقات انتخابی المپیک و همچنین معین و تکلیف سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان تاکید کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 721

به "فدراسیون فوتبال انتخاب بهاروند را قانونی دانست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون فوتبال انتخاب بهاروند را قانونی دانست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید