فال روزانه شنبه 10 تیر 1396

به گزارش صبح مهریز، فال روزانه شنبه 10 تیر 1396، فال امروز، فال روز تولد، فال متولدین مهر، فال متولدین آبان، فال متولدین آذر، فال متولدین دی، فال متولدین بهمن

فال روزانه شنبه 10 تیر 1396

موقعیت خورشید و ماه

    • خورشید در موقعیت سرطان (Cancer)
    • ماه در موقعیت برج میزان (Libra)

فال روزانه جمعه 9 تیر 1396

فروردین

امروز رویای رسیدن به موفقیت در شما باعث انگیزه بسکمک شده است ولی بایستی از پس مسائل و موانعی که بر سر راهتان است بربیایید. نگذارید این عوامل موجب از بین رفتن عزم و اراده شما گردد. اگر فکر می کنید آینده تان این ارزش را دارد که برای آن بجنگید دست به کار شده و از خودتان و هدفتان دفاع کنید. اگر در عین مهربانی واقعیت ها را همانطوری که هست بیان کنید، کسی که دوستش دارید نه تنها ناراحت نمی گردد بلکه این بار شما را کاملا درک خواهد کرد.

اردیبهشت

گاهی وقت ها لازم است سر موضع خود تاکید کنید و در برخی مواقع دیگر بایستی کوتاه بیایید. امروز احساس می کنید که بایستی برای جلوگیری از جدل و درگیری کوتاه بیایید ولی این کوتاه آمدن موجب از بین رفتن مسائل نشده و مرهمی موقتی است. پس محکم روی حرفتان بایستید و تا زمانی که یا خودتان به راستی قانع شوید یا طرف مقابلتان را قانع کنید از موضع خود کوتاه نیایید. این کار اگر همراه با رفتار مودبانه و محترمانه باشد اعتماد از دست رفته را به رابطه تان باز خواهد گرداند.

خرداد

شاید امروز احساس کنید اگر در مقابله دیگران تسلیم شوید اوضاع به خوبی پیش رود ولی سرکوب کردن چالش های عاطفی نتیجه ای جز انباشته شدن کینه و مشکل در دل شما ندارد. شما می توانید از روزتان نهات لذت را ببرید، مگر این که اصرار داشته باشید برای خوشایند خودتان دیگران را به زور تحت کنترل خود در بیاورید؛ باید بتواند بین تسلیم و زورگویی تعادل برقرار کنید. اگر روزگار بر وفق مرادتان نیست به جای غصه خوردن برای آینده خود برنامه ریزی کنید.

تیر

زمانی که شریک زندگیتان فردی همیشه ناراضی باشد رسیدن به احساس رضایت و خوشبختی مثل بالا رفتن از یک جهت سربالایی ناهموار است. این که در رابطه عاطفیتان بخواهید طرف مقابلتان را به خاطر شرایط موجود سرزنش کنید هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. در این بازی یا هر دو نفر برنده می شوند یا هر دو می بازند. با دقت به صحبت هایش گوش کنید و شما هم نیازهایتان را با مهربانی بیان کنید تا بتوانید از این مرحله زندگی به خوبی عبور کنید.

مرداد

شاید امروز به ضعیف بودن و قدرت نداشتن در موقعیتی که برای شما پیش آمده است پی می برید. این ضعف باعث دلسرد شدن و احساس شکست در وجود شما شده است. بهتر است بیشتر از این در موردش فکر نکنید چون نتیجه ای برای شما در پی نخواهد داشت. بر روی کارها و مسئولیت هایتان بسیار تمرکز کنید تا به مقاصد دلخواهتان برسید. اگر می خواهید عملکردتان مثل افراد حرفه ای باشد همیشه و در هر موقعیتی باید پیش از هر کاری ابتدا اولویت های اصلیتان را معین کنید.

شهریور

مدت زمانی است که احساساتتان سرکوب شده و به مانند آب پشت سد در حال ذخریه شدن است. امروز با کوچکترین حرفی این احساسات متلاطم شده و سد خود را می شکند. وقتی به گذشته فکر می کنید از کارهای خود احساس پشیمانی می کنید ولی این پشیمانی دیگر سودی نخواهد داشت. تغییر دادن روش هایی که برای پیشبرد رابط عاطفی خود به کار می گیرید به شما کمک خواهد کرد تا عشقی که به دنبالش هستید را دیر یا زود پیدا کنید. جلوی آینه بایستید و نگاهی عمیق ولی بدون ایرادگیری به خودتان بیندازید، شاید بد نباشد کمی در مدل مو، آرایش و پوششتان تغییر ایجاد کنید تا حال و هوایتان هم عوض گردد.

مهر

شما آدم محافظه کاری هستید و ترجیح می دهید کارها با روال معمول خود انجام گیرد. با این حال حفظ این نگرش در مورد خواسته ها و نیازهایتان در شرایط موجود برای شما بسیار سخت است. شاید در محل کارتان دیگران تعهد کاری شما را زیر سوال ببرند و با مخالفت هایی روبرو شوید، ولی با این همه حاضر هستید همه موانع را پشت سر بگذارید و مخالفت ها را به جان بخرید تا به خواسته خود برسید. وجود عشق در زندگی را هرگز فراموش نکنید. به قول شاعر هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق ...

آبان

امروز مسائل حل نشده در روابط عاطفیتان به یک باره بیرون خواهد زد و باعث تردید درباره ادامه این رابطه می گردد. شاید فکر کنید که بهتر است آنچه در دلتان می گذرد را به زبان نیاورید تا خودتان و دیگران را ناراحت و عصبانی نکنید، ولی سرکوب کردن احساسات و عواطفتان دیر یا زود گریبانتان را خیلی بدتر از آنی که الان می تواند باشد خواهد گرفت. اگر می توانید این مسائل را همینجا حل کنید تا به موضوعات حساس و حل نشدنی تبدیل نگردند.

آذر

با وجود این که ممکن است به اندازه کافی خوش شانس باشید که امنیت حرفه ای و کاری داشته باشید، بیان نکردن احساسات و نظرات در روابط حرفه ایتان می تواند اثراتی منفی روی این روابط داشته باشد. مسائل مالی ممکن است پیشرفت شما در پروژه هایی که در دست اقدام دارید را کند کرده باشند و اگر در مورد این موضوع صحبت کنید فرصت هایی برای حل مسائلتان فراهم خواهند شد. داشتن صداقت در مورد ارزیابیتان از شرایط موجود شاید برای همکارانتان زیاد خوشایند نباشد، ولی به شما اجازه می دهد ابهامات موجود را از میان بردارید بدون عذاب وجدان به کارتان ادامه بدهید. یادتان باشد بعدازظهر امروز کار را تعطیل کنید و فقط از زندگی لذت ببرید.

دی

مسائلی که در روابط شما با نزدیکان و عزیرانتان به وجود آمده است ایمانی که شما به این روابط داشته اید را تحت تأثیر قرار داده و باعث شده است که به دست آوردن رضایت عاطفی برایتان سخت و دور از دسترس به نظر برسد. در شرایط موجود داشتن نگرشی صحیح و منطقی کار سختی است، ولی اگر می خواهید چه در زمینه حرفه ای و چه در مورد مسائل شخصی به خواسته هایتان دست پیدا کنید اولین قدم این است که آنها را با وضوح بیشتری بیان کنید. هرچند به زبان آوردن خواسته هایتان به دست آوردن آنها را تضمین نمی کند، ولی حداقل شانس شما را تا حدود زیادی افزایش می دهد و جایی هم برای سرزنش کردن خودتان باقی نمی ماند

بهمن

شاید امروز احساس کنید که در میانه یک میدان جنگ گرفتار شده اید که در یک سوی آن میل به حفظ امنیتتان واقع شده است و در سویی دیگر وسوسه تحولات شخصی شما را به سوی خود فرا می خواند و شما نمی دانید که باید به کدام جهت بروید و از کدام جبهه حمایت کنید. وابستگی به عادت هایتان به شما انگیزه می دهد که منطقه امنتان را ترک نکنید و با خیال راحت همان فرایند همیشگی زندگی خود را ادامه دهید. با این حال تغییرات اجتناب ناپذیر هستند و هر چه زودتر آنها را بپذیرید و گذشته را رها کنید پیش رفتن به سوی آینده در جهت این تحولات برایتان راحت تر خواهد بود. از پیش رفتن در راه های ناشناخته نهراسید تا در آینده خودتان را سرزنش نکنید.

اسفند

امروز پاهایتان محکم روی زمین هستند و خیلی منطقی و حساب شده رفتار می کنید و بحران ها و مسائل کوچک تعادلتان را بهم نخواهند زد. با این حال در زمینه مسائل عاطفی ممکن است همچنان با چالش مواج باشید، زیرا دیگران یا شما را کاملا به خود جذب می کنند یا به شدت در شما دافعه ایجاد می کنند. با وجود این که دریافت تصمیم درست در این شرایط کار سختی به نظر می رسد، باید سعی کنید تنها احساسات فعلیتان را در نظر نگیرید و نتایج تصمیم خود را در دراز مدت بسنجید. این که بگویید چه چیزهایی را دوست دارید و چه چیزهایی را دوست ندارید خیلی خوب است، به شرط آن که شما هم به نیازهای دیگران اهمیت بدهید.

تهیه شده: مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1310

به "فال روزانه شنبه 10 تیر 1396" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه شنبه 10 تیر 1396"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید