عهدی: به برد احتیاج داشتیم، نفرزاده: فدراسیون با ما همکاری نکرد

به گزارش صبح مهریز، به گزارش خبرنگاران در چارچوب دیدارهای هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر والیبال تیم پیکان با نتیجه سه بر صفر تیم آذرباتری ارومیه را شکست داد.

عهدی: به برد احتیاج داشتیم، نفرزاده: فدراسیون با ما همکاری نکرد

مرتضی عهدی، سرمربی تیم والیبال پیکان پس از پیروزی تیمش مقابل آذرباتری ارومیه گفت: با توجه به اینکه هر دو تیم در نیمه دوم جدول قرار دادیم برای راهیابی به مرحله پلی آف به این پیروزی احتیاج داشتیم. با توجه به اینکه آذر باتری تیم جوان و با انگیزه ای است از ابتدا بازیکنانم بازی را محکم و طبق برنامه اجرا کردند.

وی ادامه داد: در ست سوم ابتدا، جلو بودیم، احتیاج به تغییراتی داشتیم که در نهایت بازی گره خورد اما خوشبختانه پیروز شدیم. در مجموع از عملکرد بازیکنانم راضی هستند به ویژه پس از شکست مقابل تیم شهداب که عملکرد خوبی داشتند اما منجر به کسب نتیجه نشد بازیکنان از نظر روحی و روانی به هم ریختند. با یاری همکارانم بازیکنان را برای بازی امروز از نظر روحی و روانی آماده کردیم. برای بازی با سپاهان آماده می شویم.

فرهاد نفرزاده، سرمربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه نیز پس از شکست تیمش مقابل پیکان گفت: بازی را با نتیجه 3 بر صفر واگذار کردیم اما در ست نخست کاملاً رجحان با تیم ما بود و تیم پیکان را در اختیار خودمان قرار دادیم اما در ادامه بازیکنان خارجی پیکان باعث آسیب دیدگی بازیکن ما شد، یک بازیکن دیگر نیز در بازی مقابل هراز دچار آسیب دیدگی شد. دو بازیکن نوجوان نیز در اختیار تیم نوجوانان در مسابقات کاشان است. عملاً دست ما خالی بود و فدراسیون نیز برای اضافه کردن بازیکن به لیست ما هیچ یاریی نکرد، این شرایط به تیم ما آسیب زد.

وی ادامه داد: در ست سوم عملکرد خوبی داشتیم و شرایط پیروزی نیز بود اما سرویس پیکان کار را سخت کرد و پیکانی ها باتجربه خود توانستند پیروز شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1474

به "عهدی: به برد احتیاج داشتیم، نفرزاده: فدراسیون با ما همکاری نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عهدی: به برد احتیاج داشتیم، نفرزاده: فدراسیون با ما همکاری نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید