عراق، هشدار صریح یک گروه مقاومت به سازمان ملل درباره همکاری با نظامیان تروریست آمریکایی

به گزارش صبح مهریز، یک گروه مقاومتی در عراق که پیشتر مسئولیت حمله به نظامیان تروریست آمریکایی در پایگاه التاجی را برعهده گرفته بود درباره عملکرد نیروهای سازمان ملل در این کشور و همکاری با این نیروها هشدار داد.

عراق، هشدار صریح یک گروه مقاومت به سازمان ملل درباره همکاری با نظامیان تروریست آمریکایی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از الاخباریه، گروه مقاومتی موسوم به سرایا اولیاء الدم در نامه ای سرگشاده به نمایندگان سازمان ملل در عراق تاکید نمود که دست از پوشش تحرکات نیروهای آمریکایی و همکاری با نظامیان آنان در انجام ماموریت ها دست بردارند.

این گروه مقاومتی عراق در نامه خود به جنین هینیس پلاسخارت نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در عراق نوشت: ما به یقین رسیده ایم که در برهه ای که نظامیان و پایگاه های اشغالگران آمریکایی در عراق پی درپی مورد هدف قرار می گیرد این نیروها از خودروهای سازمان ملل برای جابجایی در نقاط مختلف کشورمان استفاده می نمایند.

در ادامه متن این نامه آمده است: ضمن احترامی که برای حضور شما در عراق قائل هستیم هشدار می دهیم که اجازه ندهید از تجهیزات و خودروهای شما به عنوان پوششی برای انجام ماموریت های اشغالگران آمریکایی سوء استفاده گردد وگرنه ما مجبور می شویم آنان را در خودروهای شما مورد هدف قرار دهیم.

یادآوری می کنیم که در تاریخ 2020، 6، 28 یک خودروی سازمان ملل متحد که حامل چندین نیروی سی ای ای آمریکا را مورد هدف قرار دادیم، می توانستیم به طور کامل آن را نابود کنیم اما ترجیح دادیم با وارد کردن خسارت (جزئی) به آن پیامی را در این رابطه به شما منتقل نموده باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1220

به "عراق، هشدار صریح یک گروه مقاومت به سازمان ملل درباره همکاری با نظامیان تروریست آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق، هشدار صریح یک گروه مقاومت به سازمان ملل درباره همکاری با نظامیان تروریست آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید