شیوع نگران کننده کووید 19 در آلمان، فرانسه و لهستان

به گزارش صبح مهریز، خبرگزاری خبرنگاران- همزمان با کُند شدن فرایند تزریق واکسن در کشور های اروپایی، تعداد مبتلایان به کووید 19 در سراسر اروپا فرایندی فزاینده به خود گرفته است.

شیوع نگران کننده کووید 19 در آلمان، فرانسه و لهستان

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از تلویزیون بی بی سی، همزمان با کُند شدن فرایند تزریق واکسن در کشور های اروپایی، تعداد مبتلایان به کووید 19 در سراسر اروپا فرایندی فزاینده به خود گرفته است.

فرایند تزریق واکسن کرونا در کشور های اروپایی درحال کُند شدن است، و بعضی کشور های اروپایی تزریق واکسن آسترازِنِکا را به صورت موقت متوقف نموده اند.

آلمان با سومین موج شیوع کرونا روبرو شده است. تعداد مبتلایان به کووید 19 در این کشور به شکلی غیرقابل انتظار افزایش یافته است. این مسئله واقعا نگران کننده است چرا که تنها هشت درصد از جمعیت آلمان اولین دُوز واکسن کرونا را دریافت نموده اند.

اوضاع در فرانسه و لهستان نیز همچون دیگر کشور های اروپا نگران کننده است چرا که ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی در این کشور ها به شکلی فزاینده درحال انتشار و تعداد مبتلایان به کووید 19 درحال افزایش است.

کاترین اسمالوود یکی از کارکنان ارشد اورژانس در سازمان جهانی بهداشت می گوید شیوع کرونا که از غرب اروپا آغاز شده بود به صورت تدریجی درحال گسترش به سمت شرق است و این مسئله واقعا نگران کننده است. این افزایش تعداد مبتلایان، باعث فشار بیشتر به بیمارستان ها می گردد.

بخشی از مسائل اروپا ناشی از فرایند کند تزریق واکسن و تاخیر در تحویل آنهاست و این مشکل به تازگی به دلیل دستور توقف موقت تزریق واکسن آسترازنکا در بعضی کشور های اروپایی، شدیدتر شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1539

به "شیوع نگران کننده کووید 19 در آلمان، فرانسه و لهستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوع نگران کننده کووید 19 در آلمان، فرانسه و لهستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید