شیاطین سرخ به دنبال بازگرداندن رونالدو با دستمزد نجومی

به گزارش صبح مهریز، منچستر یونایتد در کوشش است تا با ارائه دادن بالاترین دستمزد به کریستیانو رونالدو، او را بار دیگر به اولدترافورد برگرداند.

شیاطین سرخ به دنبال بازگرداندن رونالدو با دستمزد نجومی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از لو اسپورت 10، کریستیانو رونالدو با حضور در منچستر یونایتد و زیر نظر سرآلکس فرگوسن بود که توانست خود را به فوتبال اروپا و دنیا معرفی کند.

او با منچستر یونایتد عناوین و قهرمانی های زیادی به دست آورد و با کسب توپ طلا و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به سالهای درخشان حضورش در شیاطین سرخ سرانجام داد و تصمیم گرفت که در تابستان 2009 راهی رئال مادرید گردد.

رونالدو در رئال هم عملکرد خیره نماینده ای از خود نشان داد و نزدیک به یک دهه در این تیم بازی کرد تا اینکه تابستان سال قبل تصمیم گرفت که کهکشانی ها را ترک و راهی یوونتوس گردد.

سایت لو اسپورت 10 فرانسه نوشت که منچستر یونایتد میخواهد که با پیشنهاد نجومی زمینه ساز بازگشت رونالدو گردد.

به نوشته این سایت فرانسوی سران یونایتد حاضر هستند که بالاترین دستمزد را در بین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا به رونالدو پرداخت نمایند تا نظر او را جلب نمایند و بار دیگر این فوق ستاره پرتغالی را جذب نمایند.

منچستر یونایتد حاضر است که تا سرانجام دوران فوتبال رونالدو با این بازیکن قرارداد امضا کند این درحالی است که او با یوونتوس دو سال دیگر قرارداد دارد و باید دید که آیا این انتقال که می تواند بسیار جذاب باشد صورت خواهد گرفت یا نه.

قرارداد رونالدو با یوونتوس چهار ساله است و او فصل دوم حضورش در بیانکونریها را تجربه می نماید و فصل قبل توانست عنوان بهترین گلزن این تیم و بهترین بازیکن سری A را به دست آورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 521

به "شیاطین سرخ به دنبال بازگرداندن رونالدو با دستمزد نجومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیاطین سرخ به دنبال بازگرداندن رونالدو با دستمزد نجومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید