شکایت استقلالی ها از ملی پوش آزاد بی نتیجه می مانَد؟

به گزارش صبح مهریز، مدیرفنی تیم کشتی آزاد استقلال تاکید کرد که یونس امامی به خاطر اینکه قراردادش با این تیم در 74 کیلوگرم بوده، در مرحله پایانی لیگ آنها را همراهی نکرده است.

شکایت استقلالی ها از ملی پوش آزاد بی نتیجه می مانَد؟

به گزارش خبرنگاران، در حالیکه باشگاه استقلال پیش از این اعلام کرده بود از امیرمحمد یزدانی و یونس امامی شکایت خواهد کرد و دلیل این امر را غیبت این دو نفر در اردوی مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد عنوان کرده بود، محمد طلایی مدیرفنی این باشگاه در برنامه دایره طلایی گفت: یونس امامی بعد از لیگ با من تماس گرفت و گفت قراردادی که با استقلال بسته، در وزن 74 کیلوگرم بوده است.

این در شرایطی است که استقلال همچنان قصد استفاده از این کشتی گیر را در وزن 70 کیلوگرم داشت و امامی معتقد است به همین دلیل در مرحله پایانی لیگ برتر آنها را همراهی نکرده است.

اگر این موضوع درست باشد، به نظر شکایت استقلالی ها از این کشتی گیر بی نتیجه می مانَد، چراکه امامی طبق قراردادش عمل کرده و بار دیگر قصد بازگشت به وزن سابق و وزن کم کردن را نداشته است.

یونس امامی از سال گذشته و بعد از مدال برنزی که در وزنِ غیر المپیکی 70 کیلوگرم گرفت، اظهار داشت در وزن 74 کیلوگرم مبارزه خواهد کرد، اما تعویق المپیک و احتمال برگزاری مسابقات جهانی باعث شد او در انتخابی تیم ملی بار دیگر در 70 کیلوگرم کشتی بگیرد.

باید دید شکایت استقلال از امامی که می گوید طبق قراردادی که با آنها بسته، عمل کرده و همچنین امیرمحمد یزدانی که به خاطر مثبت شدن تست کرونایش، حضور در جام جهانی صربستان را هم از دست داد، به کجا کشیده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1436

به "شکایت استقلالی ها از ملی پوش آزاد بی نتیجه می مانَد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت استقلالی ها از ملی پوش آزاد بی نتیجه می مانَد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید