سقوط بهمن در شمشک؛ احتمال مفقودی 4 نفر

به گزارش صبح مهریز، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان از سقوط بهمن در شمشک اطلاع داد و گفت: احتمال مفقودی 4 نفر گزارش شده است.

سقوط بهمن در شمشک؛ احتمال مفقودی 4 نفر

ابراهیم تاجیک نوری معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران، در گفت و گو با فارس در شمیرانات اظهار کرد: ظهر امروز در منطقه شمشک سقوط بهمن گزارش شده است.

وی ادامه داد: بلافاصله 5 تیم تخصصی امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران به محل حادثه اعزام شدند.

تاجیک نوری توضیح داد: تیم های عملیاتی مشغول جست و جو هستند که طبق تحقیقات و گزارش های رسیده احتمالا 4 نفر در زیر بهمن محبوس شده اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه نمود: عملیات جست و جو و نجات ادامه دارد و پس از سرانجام عملیات، گزارش نهایی این حادثه به وسیله اصحاب رسانه اطلاع رسانی خواهد شد.

واژگونی پراید یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت

تاجیک نوری به حادثه جاده ای در اتوبان تهران - قم نیز اشاره و توضیح داد: صبح امروز نیز یک دستگاه پراید در اتوبان تهران - قم واژگون شد که پس از واژگونی به یک دستگاه خودرو تیبا برخورد کرد.

وی افزود: در این حادثه که تیم امداد و نجات پایگاه حسن آباد شهرستان ری حضور داشت، یک نفر مصدوم و متأسفانه یک نفر فوت می نماید.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران عنوان نمود: فرد مصدوم پس از رها سازی توسط عوامل امداد و نجات، جهت درمان پزشکی بیشتر و اعزام به مرکز درمانی، به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

منبع: فرارو
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 980

به "سقوط بهمن در شمشک؛ احتمال مفقودی 4 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط بهمن در شمشک؛ احتمال مفقودی 4 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید