ستاره تازه یوتیوب ، 23 میلیون مشترک و 26 میلیون دلار درآمد برای پسرک هشت ساله

به گزارش صبح مهریز، گان کاجی، پسر هشت ساله آمریکا با کانال دنیای رایان 23 میلیون مشترک در یوتیوب دارد و سال گذشته با 26 میلیون دلار پردرآمدترین چهره حاضر در یوتیوب شد.

ستاره تازه یوتیوب ، 23 میلیون مشترک و 26 میلیون دلار درآمد برای پسرک هشت ساله

به گزارش خبرنگاران به نقل از فوربس، گان دو خواهر دوقلوی دو ساله به نام های کیت و اما دارد و در کانال یوتیوبی خود ویدئوهایی از زندگی روزانه و بازی کردن با اسباب بازی هایش همراه پدر و مادر و گاهی هم خواهرها به نمایش می گذارد. او از سه سالگی وارد دنیای یوتیوب شد و امروز تصویر چهره اش روی اسباب بازی ها و فروشگاه های بزرگ دیده می گردد.

گان یک کانال اختصاصی به نام دنیای رایان در یوتیوب دارد که 23 میلیون نفر مشترک آن هستند و ویدئوهایش از سال 2015 تا امروز بیش از 34 میلیارد بار در فضای مجازی دیده شده است. یکی از پربیننده ترین ویدئوهایی دنیای رایان مربوط به بازی قایم باشک گان و خواهرهایش با مادرشان است و یک ویدئوی دیگر او را در حال بازی کردن با یک تفنگ آبپاش نشان می دهد.

بر اساس برآوردهای فوربس در سال 2018، درآمد 10 چهره برتر یوتیوب به 162 میلیون دلار رسید و البته گان تنها ستاره خردسال این فضا نیست. آناستازیا رادزینسکایا، ستاره روسی آمریکایی در پنج سالگی بیش از 103 میلیون مشترک در کانال خود دارد و سال 2018 بیش از هر کانال و چهره دیگر در یوتیوب مشترک جذب نموده است.

رادزینسکایا ویدئوهایی از ماجراجویی هایش همراه خانواده پست می نماید و داستان بیشتر آنها در فضاهایی چون کنار دریا یا باغ وحش می گذرد. آناستازیا هم مانند رایان علاقه ویژه به اسباب بازی دارد و با همین ویدئوهایی به ظاهر ساده و معمولی سال گذشته 18 میلیون دلار برای خود و خانواده اش درآمد کسب نموده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 684

به "ستاره تازه یوتیوب ، 23 میلیون مشترک و 26 میلیون دلار درآمد برای پسرک هشت ساله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره تازه یوتیوب ، 23 میلیون مشترک و 26 میلیون دلار درآمد برای پسرک هشت ساله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید