روایت فرماندار نیویورک از کمبود تجهیزات محافظتی در آمریکا

به گزارش صبح مهریز، فرماندار ایالت نیویورک آمریکا می گوید پرسنل بیمارستانی این ایالت تنها برای کوتاه مدت از تجهیزات محافظتی برخوردارند، اما در درازمدت دچار کمبود هستند.

روایت فرماندار نیویورک از کمبود تجهیزات محافظتی در آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، اندرو کومو، فرماندار ایالت نیویورک آمریکا می گوید که تحت هرگونه سناریوی واقع گرایانه، بیمارستان های دولتی این ایالت مملو از بیماران خواهد بود و مقامات در حال ایجاد ظرفیت برای مواجهه با تقاضای رو به افزایش هستند.

بر اساس گزارشی که تی آرتی بامداد جمعه منتشر کرده، نیاز به تخت های بیمارستانی و دستگاه های تنفسی جدی است. نیویورک بین روز های چهارشنبه و پنج شنبه صد مرگ دیگر بر اثر کرونا و 6448 ابتلای جدید گزارش کرده است.

به گفته این مقام ایالتی، از آنجا که تعداد زیادی از افراد برای مدت طولانی در حال استفاده از دستگاه های تنفسی به سر می برند، کارشناسان انتظار دارند که تعداد فوتی ها افزایش یابد.

کومو می گوید که هدف رساندن ظرفیت تخت های بیمارستانی از 53 هزار به 140 هزار است و مقامات در حال مشخص کردن مکان های جدید برای ایجاد تسهیلات موقتی هستند.

وی تعداد دستگاه های تنفس مورد نیاز را بسیار زیاد توصیف کرده و گفته است که در حال حاضر ذخایری از این دستگاه ها در دسترس نیست.

کومو در خصوص تصاویری که از پرسنل بیمارستانی نیویورک منتشر شده که در آن ها این پرسنل از کیسه های زباله به جای پوشش های لازم استفاده کرده اند، گفت: تجهیزات محافظتی در انبار ها برای نیاز های فوری وجود دارند، اما برای درازمدت نه.

وی همچنین از طرح 2 تریلیون دلاری سنا برای مقابله با کرونا انتقاد کرده و گفته این طرح کمک لازم را برای ایالت ها فراهم نمی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 898

به "روایت فرماندار نیویورک از کمبود تجهیزات محافظتی در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت فرماندار نیویورک از کمبود تجهیزات محافظتی در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید