رئیس کمیسیون آموزش خط بطلانی بر حدس ها در مورد حمایت از تخلفات اجرا شده بکشد

به گزارش صبح مهریز، دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان تحکیم وحدت دانشگاه تبریز گفت: منادی به عنوان رئیس کمیسیون آموزش مجلس خط بطلانی بر برآورد ها و اخبار موجود در مورد حمایت از تخلفات انجام شده بکشد!

رئیس کمیسیون آموزش خط بطلانی بر حدس ها در مورد حمایت از تخلفات اجرا شده بکشد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

مهران گلزاری، عضو شورای مرکزی و دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان دفتر تحکیم وحدت دانشگاه تبریز در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: شرایط فاجعه بار آمار آموزشی در امتحانات پایه های مختلف درسی در کنار تخلفات و مسائل اقتصادی مانند تصاحب غیرقانونی خانه سازمانی نجومی و حواشی موجود در مورد قرارداد های پیمانکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و بعضی موارد دیگر که فعلا به خاطر مصالحی از ذکر آن ها خودداری میکنم، موضوعاتی هستند که تداوم شرایط فعلی در استان را زیر سوال برده اند.

گلزاری ضمن اشاره به عقب ماندگی استان در حوزه های مختلف آموزشی عنوان کرد: سوال ما از وزیر آموزش و پرورش، استاندار و نمایندگان استان در مجلس این است که آیا از این شرایط تاسفبار راضی هستند؟ اگر بله که به نوعی در عقب ماندگی شدید استان و تخلفات اجرا شده شریک شرایط موجودند و اگر خیر، پس چرا کاری نمی نمایند؟!

این فعال دانشجویی با اشاره به سقوط آزاد رتبه کنکور استان از عدد 8 به 14 اعلام کرد: در استان همیشه به تعداد معدودی رتبه برتر که محصول مدارس غیردولتی خاص است استناد می گردد، اما باید برای ارزیابی کارآمدی، مجموعه استان را دید.

دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان دفتر تحکیم وحدت دانشگاه تبریز توضیح داد: رتبه دوم استان در تعداد مدارس غیردولتی، یکی از علل این امر و عدم نظارت بر تعارض منافع مدیران آموزش و پرورش در این موضوع منجر به رشد فزاینده مدارس غیردولتی شده که یکی از گلوگاه های بی عدالتی آموزشی است.

وی با تاکید بر مسئولیت مستقیم استاندار آذربایجان شرقی در این خصوص اظهار کرد: آقای استاندار، پاسخ های آقای پاشایی در جلسه استانداری، دانشجویان را قانع نکرده است. بیم آن داریم که با ادامه وضع موجود و خصوصا بازگشایی مدارس، اتفاقات دیگری رقم بخورد.

این فعال دانشجویی با خطاب قرار دادن اعضای استانی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کرد: انتظار ما از آقایان منادی، اسماعیلی و متفکرآزاد این است که پیگیر اصلاح شرایط استان باشند. خصوصا از آقای منادی بعنوان رئیس کمیسیون در این مجلس انقلابی خواستاریم که ضمن ورود موثر در پیگیری مطالبات، خط بطلانی بر برآورد ها و اخبار موجود در مورد حمایت از تخلفات اجرا شده بکشد!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1190

به "رئیس کمیسیون آموزش خط بطلانی بر حدس ها در مورد حمایت از تخلفات اجرا شده بکشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس کمیسیون آموزش خط بطلانی بر حدس ها در مورد حمایت از تخلفات اجرا شده بکشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید