دیکته نانوشته؛ اسکوچیچ، یک انتخاب بحث برانگیز

به گزارش صبح مهریز، البته که دیکته نانوشته غلط ندارد ولى امیدواریم اسکوچیچ بتواند ایران را به جام جهانى ببرد و فوتبال ایران را از شرایط فعلى خارج کند. درست یا غلط او اکنون سرمربى تیم ملى ایران است و وظیفه همه حمایت از او و تیمش است.

دیکته نانوشته؛ اسکوچیچ، یک انتخاب بحث برانگیز

در هیاهوى شهرآورد تهران، فدراسیون فوتبال در حرکتى غافلگیرکننده نام سرمربى تیم ملى را گفت: دراگان اسکوچیچ 51 ساله از کرواسى. جزو معدود خارجیهاى باقى مانده در فوتبال ایران که مثل وینگو بگوویچ یک جورهایى ایرانیست.

به گزارش آی اسپورت، اسکوچیچ بعد از استانکو ، ایویچ، بلاژویچ و برانکو به پنجمین سرمربى کروات تاریخ تیم ملى ما تبدیل مى شود تا سکان هدایت ایران را در دور برگشت انتخابى جام جهانى و جام ملتها برعهده بگیرد.

به نظر مى رسد فدراسیون فوتبال به دلیل اینکه گزینه دم دستى نداشت اقدام به این انتخاب بحث برانگیز کرده ، در حالیکه فوتبال ایران به شدت به سمت ایرانیزه شدن پیش مى رود و قرار بود مربیان ایرانى جانشین مربیان خارجى شوند انتخاب اسکوچیچ خارج شدن از این ریل است.

البته اسکوچیچ به سبب سالها حضور در فوتبال ایران خیلى گزینه خارجى محسوب نمى شود و همین که حاضرشده با فدراسیون قرارداد ریالى و مرحله اى ببندد نشان از ضعف این سرمربى دارد که تحت هر شرایطى حاضر به کارکردن است.

البته که دیکته نانوشته غلط ندارد ولى امیدواریم اسکوچیچ بتواند ایران را به جام جهانى ببرد و فوتبال ایران را از شرایط فعلى خارج کند. درست یا غلط او اکنون سرمربى تیم ملى ایران است و وظیفه همه حمایت از او و تیمش است.

پى نوشت: نکته جالب در ماجراهاى این چند روز موضع سفت و سخت مدیران سپاهان بود که اجازه جدایى به سرمربى خود ندادند و البته تعهد قلعه نویى به قراردادش بود.

منبع: عصر ایران
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 807

به "دیکته نانوشته؛ اسکوچیچ، یک انتخاب بحث برانگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیکته نانوشته؛ اسکوچیچ، یک انتخاب بحث برانگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید