ملاقات نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد از هنرستان کشاورزی دکتر شریعتی شمس آباد

به گزارش صبح مهریز، بعداز ظهر امروز احمد راستیه هفشگانی از مجموعه بزرگ و هنرستان کشاورزی دکتر شریعتی در روستای شمس آباد از توابع شهرکرد بازدید و در جریان مسائل و مسائل این واحد آموزش عالی نهاده شد.

ملاقات نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد از هنرستان کشاورزی دکتر شریعتی شمس آباد

به گزارش خبرنگاران چهار محال و بختیاری، بعداز ظهر امروز احمد راستینه هفشگانی نماینده مردم شهرهای شهرکرد،سورشجان و هفشجان در ادامه بازدید و نظارت میدانی نمایندگان مجلس یازدهم با سفر به روستای شمس آباد از توابع شهرکرد مرکز استان چهار محال و بختیاری در جریان معضلات و مسائل این واحد آموزشی نهاده شد.

راستینه هفشگانی ضمن ملاقات و مصاحبه با زین العابدین سیفی سلمی مدیر این مرکز آموزشی از ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه و بالفعل این مرکز اموزشی اطلاع و از کمبودها و کاستی های موجود نیز آگاه شد.

در ادامه این بازدید راستینه هفشگانی ضمن بازدید از فضای آموزشی،و مراکز فراوری و پرورش گاو و گوسفندتوصسیه های لازم را ارائه کرد.

در خاتمه این بازدید راستینه هفشگانی ضمن اعلام نارضایتی از کمبودها و کاستی های این مجموعه توضیح داد: قطعا با وزیر آموزش و پرورش ملاقات و مسائل این هنرستان عظیم و ظرفیت های فراوان را پیگیری کرده و تا حصول نتیجه دست بردار این موضوع نخواهم بود.

شایان ذکر است هنرستان کشاورزی دکتر علی شریعتی شهرکرد واقع در روستای شمس آباد و در 20 کیلومتری مرکز استان واقع شده که متاسفانه سال های سال با مسائل فراوان و عدم رسیدگی مسئولان مرکز و استانی روبرو می باشد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1557

به "ملاقات نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد از هنرستان کشاورزی دکتر شریعتی شمس آباد" امتیاز دهید

1 کاربر به "ملاقات نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد از هنرستان کشاورزی دکتر شریعتی شمس آباد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد از هنرستان کشاورزی دکتر شریعتی شمس آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید