دهقانی: بازی نکردنم در سپاهان فنی نبود، شک نکنید نساجی در لیگ برتر می ماند

به گزارش صبح مهریز، وینگر تیم فوتبال نساجی قائمشهر اعتقاد دارد، دلیل بازی نکردنش در تیم سپاهان فنی نبوده است.

دهقانی: بازی نکردنم در سپاهان فنی نبود، شک نکنید نساجی در لیگ برتر می ماند

رضا دهقانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان در زمین حریف گفت: ما یک بازی خوب و منطقی انجام دادیم و نسبت به حریف تیم بهتری بودیم. در هر دو نیمه نفت را تحت تأثیر قرار داریم و کاملاً مستحق برد در این بازی بودیم. ما به چیزی جز دریافت سه امتیاز فکر نمی کردیم و خوشبختانه به هدف مان رسیدیم.

وی در خصوص سه برد اخیر نساجی در لیگ برتر و جام حذفی و تأثیر حضور این مربی در نتایج این تیم، توضیح داد: الهامی مربی توانمندی است و خوشبختانه بعد از حضور ایشان نتایج خوبی گرفتیم. باید از زحمات آقای جلالی هم تشکر کنیم و امیدوارم نساجی این فرایند خوب را در بازی های بعدی هم ادامه دهد. ما تیم خوبی داریم و حالا بازیکنان هم بی نهایت انگیزه دارند تا در ادامه بازی ها نتایج خوبی گرفته و طرفداران را شاد کنیم. برای ما هر بازی حکم فینال را دارد و شک نکنید نساجی در لیگ برتر می ماند.

دهقانی راجع به گلی که در این بازی به ثمر رساند، گفت: این گل نتیجه زحمات بازیکنان بود و شادم که برای تیمم تأثیرگذار بودم. این گل را هم به طرفداران نساجی تقدیم می کنم که همواره ما را حمایت می نمایند. بعد از جدایی از سپاهان و بازگشت به نساجی تا حدودی تحت فشار قرار داشتم و در چند بازی هم از ابتدا در ترکیب قرار نگرفتم. شادم که در این بازی گل زدم و امیدوارم در بازی های بعدی بیشتر به تیمم یاری کنم.

بازیکن پیشین سپاهان درباره روزهای سختی که در نیم فصل اول در این تیم داشت، گفت: دوست ندارم زیاد در خصوص این موضوع صحبت کنم. شاید خیلی ها اطلاع نداشته باشند، ولی بازی نکردن من در سپاهان فنی نبود. سپاهان تیمی است که در آن رشد کردم و دوست ندارم حرفی بزنم که ناراحتی به وجود بیاید. فقط باید بگویم که بازی نکردنم در این تیم فنی نبود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 31 فروردین 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1582

به "دهقانی: بازی نکردنم در سپاهان فنی نبود، شک نکنید نساجی در لیگ برتر می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهقانی: بازی نکردنم در سپاهان فنی نبود، شک نکنید نساجی در لیگ برتر می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید