دستگیری مدافع منچستریونایتد در یونان پس از درگیری با پلیس

به گزارش صبح مهریز، مدافع میانی انگلیسی تیم فوتبال منچستریونایتد به دلیل درگیری با پلیس یونان، بازداشت شده است.

دستگیری مدافع منچستریونایتد در یونان پس از درگیری با پلیس

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان، پلیس کشور یونان از دستگیری هری مگوایر مدافع میانی تیم فوتبال منچستریونایتد در جزیره میکونوس این کشور به دلیل درگیری با مأموران این سازمان اطلاع داد.

گویا بازیکن 85 میلیون پوند منچستریونایتد در ساعت بامدادی روز چهارشنبه با مأمورانی که برای رسیدگی به یک مورد درگیری در در یک کافه حضور پیدا کردند، درگیری لفظی پیدا می نماید و پس از بیان الفاظی توهین آمیز حتی به یکی از آنها ضربه می زند. طبق ادعای نشریه سان، مگوایر در این کافه که حتی به دلیل شیوع کرونا از ارائه خدمات به مشتریان در ساعات پایانی شب منع شده بود، با گروهی دیگر از گردشگر های انگلیسی حاضر در محل درگیر می گردد و زمانی که پلیس مداخله می نماید تا جو را آرام کند به جای همکاری با پلیس به درگیری ادامه می دهد. به این ترتیب پلیس هم برای بازداشت او اقدام می نماید که این بار بازیکن منچستریونایتد مقاومت می نماید و حتی به مأموران توهین می نماید و با یکی از آنها درگیر می گردد.

طبق گزارش رسانه های محلی مگوایر 27 ساله به درگیری لفظی اکتفا نمی نماید و حتی به یکی از مأموران ضربه هم می زند. علاوه بر دو فرد بریتانیایی دیگر هم که برای سپری کردن تعطیلات به یونان سفر نموده بودند، بازداشت و به اداره پلیس انتقال داده شده اند.

سایت باشگاه منچستریونایتد نیز خبر دستگیری مگوایر را تأیید و در عین حال از همکاری کامل بازیکن این تیم با پلیس یونان اطلاع داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1097

به "دستگیری مدافع منچستریونایتد در یونان پس از درگیری با پلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری مدافع منچستریونایتد در یونان پس از درگیری با پلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید