در توزیع مرغ و تخم مرغ مسئله ای نداریم

به گزارش صبح مهریز، خبرنگاران/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: مرغ و تخم مرغ به مقدار احتیاج مردم در سطح استان توزیع می گردد.

در توزیع مرغ و تخم مرغ مسئله ای نداریم

حمید ملانوری در جریان بازدید از بازار بیرجند اظهار کرد: همه کالاهای مورد احتیاج مردم، در سطح بازار وجود دارد اما درخصوص گوشت مرغ، کمبود اعلام شد که هماهنگ کردیم با توجه به تعطیلی، گوشت مرغ توزیع گردد تا مردم با کمبود روبرو نشوند.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی توضیح داد: در دوران شیوع کرونا که بازار دچار التهاباتی شد، می توان گفت اصناف و بازاریان بیشترین همکاری را در زمینه مدیریت بیماری کرونا داشتند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به گزارش های رسیده از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه، اظهار کرد: این عادی انگاری می تواند مقدار ابتلا به بیماری را افزایش داده و محدودیت هایی را در پی داشته باشد که بخشی از آن متوجه بازاریان و اصناف خواهد شد.

ملانوری توضیح داد: امروز از بازار بیرجند بازدید داشتیم تا ضمن تبریک عید و خداقوت به کسبه، شرایط قیمت ها، عرضه کالاهای مختلف و مقدار رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح بازار و جامعه را به صورت میدانی آنالیز کنیم.

وی گفت: با توجه به فرهنگ منطقه و هماهنگی و همکاری های خوب مردم، عمدتاً رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک را مثبت دیدیم البته بعضی موارد احتیاج به تذکر دارد.

ملانوری یادآور شد: در سطح بازار بیرجند و بازار روز مسایلی درخصوص بهسازی و بازسازی بازار، تسهیلات مورد احتیاج کسبه و سایر موضوعات به وسیله بازاریان مطرح شد که در قالب جلسات تنظیم بازار، برنامه ریزی می کنیم تا فضای بازار نشاط بهتری بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1881

به "در توزیع مرغ و تخم مرغ مسئله ای نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در توزیع مرغ و تخم مرغ مسئله ای نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید