خبرنگاران 537 هزار نفرساعت آموزش مهارتی اقشار مختلف در آذربایجان غربی انجام شد

به گزارش صبح مهریز، ارومیه- خبرنگاران- مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: طی سال گذشته 537هزار نفر ساعت آموزش مهارتی برای اقشار مختلف از جمله کارکنان بنگاه های اقتصادی، سربازان، ساکنان سکونتگاه های غیررسمی و زندانیان ارائه شد.

خبرنگاران 537 هزار نفرساعت آموزش مهارتی اقشار مختلف در آذربایجان غربی انجام شد

محمدسلیم عباسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: از این میزان بیش از 244هزار نفر ساعت در پادگان ها برای آموزش مهارتی سربازان وظیفه، 154هزار نفر ساعت برای زندانیان، 96هزار نفر ساعت برای کارکنان بنگاه های اقتصادی و 43 هزار نفر ساعت نیز در سکونتگاه های غیررسمی ارائه شد.

وی اضافه کرد: برای این میزان آموزش مهارتی، 353 دوره آموزشی در این چهار حوزه طی سال گذشته انجام شد که این دوره ها با وجود شرایط کرونایی و با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه بود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی ادامه داد: با برگزاری این دوره ها، چهارهزار و 111 نفر آموزش های مهارتی را دریافت کردند.

عباسی گفت: از این تعداد، هزار و 900 نفر در پادگان ها، هزار و 443 نفر در زندان ها و ندامتگاه های استان، 502 نفر در بنگاه های اقتصادی و 266 نفر هم در سکونتگاه های غیررسمی این آموزش ها را فرا گرفتند.

به گزارش خبرنگاران، سالانه میلیون ها نفر ساعت آموزش مهارتی در بخش دولتی و با همراهی بخش خصوصی در آذربایجان غربی ارائه می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1611

به "خبرنگاران 537 هزار نفرساعت آموزش مهارتی اقشار مختلف در آذربایجان غربی انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 537 هزار نفرساعت آموزش مهارتی اقشار مختلف در آذربایجان غربی انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید