خبرنگاران کالدرون: پرسپولیس بهترین تیم آسیا است

به گزارش صبح مهریز، تهران- خبرنگاران- گزینه سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بی تردید پرسپولیس یکی از سه تیم برتر جهان و بهترین تیم آسیا است.

خبرنگاران کالدرون: پرسپولیس بهترین تیم آسیا است

گابریل کالدرون گزینه سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس پس از ورود به ایران در مورد پرسپولیس گفت: به همه هواداران سلام می کنم و خرسندم که در جمع پرسپولیسی ها حضور دارم.

وی ادامه داد: پرسپولیس جزو سه تیم برتر جهان و قطعاً بهترین تیم آسیا است. امیدوارم موفقیت های این تیم در حضور من هم ادامه داشته باشد.

گزینه سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی خرسند هستم که کارم را با تیم بزرگی چون پرسپولیس شروع خواهم کرد. تیمی که خیل عظیمی از هواداران را در کنار خود دارد. پرسپولیس در آسیا و بلکه در جهان، بهترین هواداران را دارد و سه بار پیاپی قهرمان شده است. نایب قهرمان آسیا است و در حال حاضر بهترین تیم ایرانی است. من هم آمده ام تا این راه را ادامه بدهم.

وی ادامه داد: قهرمانی اول سخت است. قهرمانی دوم سخت تر می گردد و هر قدر بالاتر برویم کار سخت تر است. پرسپولیس نشان داد که سه بار پیاپی قهرمان شد و من آمده ام تا چهارمین قهرمانی پیاپی خودش را با من بگیرد. ما به دنبال قهرمانی هستیم و من این چالش را قبول نموده ام. انگیزه خیلی زیادی دارم چون در باشگاه بزرگی هستم. تیم خوبی دارم و بهترین هواداران هم کنار ما هستند. من قول می دهم بهترین کوشش خود را خواهم کرد و پرسپولیس نمایش تحسین برانگیزی خواهد داشت.

کالدرون درباره اهداف خود در پرسپولیس توضیح داد: به نظر من برای پرسپولیس ممکن است که کیفیت بازی خود را مقداری بالاتر ببرد. من می خواهم که این کار را انجام بدهیم و باور دارم با پرسپولیس از عهده انجام این کار بر می آییم.

وی تاکید نمود: ما به دنبال بازی و فوتبال خوب هستیم که در ادامه اش قهرمانی هم باشد. فوتبالی که من، هواداران پرسپولیس، فوتبال آرژانتین و در کل فوتبال جهان آن را دوست داشته باشیم. من اطمینان دارم هواداران از اجرای من و آنچه با تیم انجام خواهیم داد، خرسند خواهند شد.

همچنین گابریل کالدرون پس از ورود به فرودگاه در مدت زمان انجام امور گذرنامه در CIP فرودگاه مستقر شد و به پرس و جو درباره تیم پرداخت. در این میان پس از آنکه امیر علی حسینی، مدیر امور بین الملل باشگاه، سوابق بازیگری محسن خلیلی را در معرفی وی تشریح کرد، مربی آرژانتینی ضمن تحسین، از حضور وی در کنار تیم ابراز شادمانی کرد.

در ادامه محسن خلیلی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به تشریح شرایط پرداخت و در بخشی از صحبت های خود به شور و شوق هواداران پرسپولیس نسبت به تیم و انتظار آنها برای معرفی سرمربی جدید پرداخت. کالدرون در واکنش به این صحبت ها بیان کرد: از شور و اشتیاق هواداران پرسپولیس آگاهی دارم و این موضوع بسیار باعث خرسندی است. این حمایت یکی از ابزارهای مهم برای موفقیت در فوتبال است که خوشبختانه پرسپولیس به بهترین شکل ممکن از این ابزار برخوردار است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 277

به "خبرنگاران کالدرون: پرسپولیس بهترین تیم آسیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کالدرون: پرسپولیس بهترین تیم آسیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید