خبرنگاران انتها فیلمبرداری پروژه سینمایی ما که هستیم

به گزارش صبح مهریز، تهران- خبرنگاران- فیلمبرداری فیلم سینمایی ما که هستیم؟ به کارگردانی و تهیه کنندگی ابوالحسن کیوان که اواسط آذر در تهران و شیراز شروع شده بود به انتها رسید.

خبرنگاران انتها فیلمبرداری پروژه سینمایی ما که هستیم

فیلم سینمایی ما که هستیم؟ پس از نزدیک به سه ماه فیلمبرداری در لوکیشن های تهران و شیراز، این روزها وارد مرحله پس از فراوری شده و مراحل تدوین و صداگذاری آن آغاز شده است.

شیوع بیماری کرونا در هفته های اخیر باعث شده بود تا مراحل فیلمبرداری این فیلم که لوکیشن های آن در تهران (اطراف دماوند) و شیراز (تخت جمشید و حافظیه) هستند، با شرایط سخت و پیچیده ای روبرو گردد.

ابوالحسن کیوان، تهیه کننده و کارگردان این اثر؛ نقاش، مجسمه ساز، معمار و فیلم ساز ایرانی است که سال 1358 از دانشگاه هنر در تهران فارغ التحصیل شد و بعد از مهاجرت به استرالیا، در دانشگاه تیف کالج به تحصیلات خود ادامه داد.

برخی از فیلم های این فیلمساز ایرانی در جشنواره های کشورهای مختلف جهان برنده جایزه شده اند. فیلم J & B او در استرالیا ساخته شد و در سال 2014 در فستیوال کن پذیرفته شد، همچنین فیلم او با عنوان مهاجرت در سال 2018 برنده دو مدال از فستیوال فیلم کلکته در هند شد. فیلم مهاجرت در شش جشنواره تا مرحله انتخاب نهایی پیش رفت.

در خلاصه داستان ما که هستیم آمده است: بهرام، فرصت زندگی با دختر مورد علاقه اش را از دست می دهد، چون مهاجرت می نماید. بعد پی می برد پدر و مادرش آنهایی نیستند که او را عظیم نموده اند. زندگی او از این به بعد دستخوش چالشی عمیق می گردد و عشق و هویتش را از دست رفته می بیند. این مسائل درون او را به هم می ریزد و منجر به پرسش هایی می گردد که آزارش می دهند. بهرام شخصیت پرسشگری دارد و می خواهد بداند و پاسخی در خور و نه سطحی برای آنچه که از او دزدیده شده، بیابد...

گروه بازیگران این فیلم را افشین نخعی، محمدرضا برزگر، مهدی خان احمدی، رایا نصیری، نینا برزگر، الهه پور رستمی، معصومه دشتی، شیما الله بیگی، آزاد پاسایی نژاد، مهدی ضیغمی مقدم، منصور زارع، معصومه زاهدی، هانی نیکو پیغام و هنرمند خردسال، تلما رفعت خواه تشکیل می دهند.

دیگر عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سجادیان، مدیرصدابرداری: میثم حسنلو، مدیر فراوری: نریمان اقبالی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: بهارک فرامرزی، دستیار کارگردان: محمد عزیزی - خاطره فخرآبادی، منشی صحنه: سحر عقیقی، مدیر تدارکات: علی رفعت خواه، گریم:الهه عالی حسینی، دستیار گریم رضا سالاری، لباس: سارا ولی پور. عکس: الهه حسینی، مشاور فرهنگی: سلمان فرخنده و مدیر رسانه: فرنوش آبا. تهیه کنندگی این فیلم را ابوالحسن کیوان به عهده دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 861

به "خبرنگاران انتها فیلمبرداری پروژه سینمایی ما که هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتها فیلمبرداری پروژه سینمایی ما که هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید