خبرنگاران پایانه مرزی مهران پذیرای هیچ زائری نیست

به گزارش صبح مهریز، ایلام - خبرنگاران - معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان ایلام با تاکید بر اینکه پایانه مرزی مهران پذیرای هیچ زائری نیست، گفت: مردم به شایعه های بی مبنا توجه نکنند.

خبرنگاران پایانه مرزی مهران پذیرای هیچ زائری نیست

به گزارش خبرنگاران، فرزاد یاسمی روز شنبه در گفت و گوی خبری اضافه نمود: با توجه به شیوع کرونا در بیشتر کشورهای جهان و عدم آمادگی کشور عراق در راستای پذیرش زائران، سال جاری استان ایلام و پایانه مرزی مهران پذیرای هیچ زائری نخواهد بود.

وی با بیان اینکه سلامت مردم برای پلیس از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اظهار کرد: رسانه ها قدرتمندترین ابزار برای اطلاع رسانی به هنگام و آگاهی بخشی به عموم مردم هستند که بی تردید در بسیاری از حوزه های اجتماعی می توانند با پلیس مشارکت فعال داشته باشند.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام ادامه داد: به واسطه شیوع کرونا و مسائل ایجاد شده و همچنین عدم برگزاری کنگره عظیم اربعین می طلبد رسانه ها برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به عموم مردم کوشش کند.

یاسمی با بیان اینکه مردم به شایعات فضای مجازی توجه ننمایند، توصیه کرد: مردم اخبار موثق را به وسیله منابع رسمی دریافت نمایند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی روز پنجشنبه گذشته در نشست کارگروه ویژه مرز استان ایلام با تاکید بر اینکه همه مرزهای کشور در ایام اربعین بسته است، گفت: با اعلام دولت عراق و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا همایش عظیم اربعین سال جاری برگزار نمی گردد.

سردار احمدعلی گودرزی با تاکید بر بسته بودن مرزهای کشور در ایام اربعین حسینی از زائران خواست از حضور در مرزها خودداری نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1257

به "خبرنگاران پایانه مرزی مهران پذیرای هیچ زائری نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پایانه مرزی مهران پذیرای هیچ زائری نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید