خبرنگاران تیم فوتسال بانوان ملی حفاری برابر حریفش به رجحان رسید

به گزارش صبح مهریز، اهواز - خبرنگاران - تیم فوتسال بانوان ملی حفاری در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر کشور در مصاف با حریف کرمانی خود به رجحان رسید.

خبرنگاران تیم فوتسال بانوان ملی حفاری برابر حریفش به رجحان رسید

به گزارش خبرنگاران ملاقات تیم های ملی حفاری و مس کرمان در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور آدینه در اهواز برگزار گردید که در نهایت با برد چهار بر صفر ملی حفاری به خاتمه رسید.

فصل گذشته تیم ملی حفاری در مرحله گروهی به مقام اول رسید و با اقتدار به مرحله پلی آف صعود کرد. شیوع کرونا در کشور موجب شد تا این رقابت ها با تاخیر چند ماهه دنبال گردد. ملی حفاری در مرحله پلی آف نتوانست پیروز ظاهر گردد و در نهایت عنوان سوم لیگ را کسب کرد.

تیم ملی حفاری هر سه بازی گذشته خود در لیگ سال جاری را با برد پشت سر گذاشت و بازیکنان این تیم در مصاف با مس از انگیزه بالایی برخوردار بودند تا فرایند صعودی خود را دنبال نمایند.

در ابتدای نیمه اول 2 تیم بازی پایاپایی ارائه دادند و موقعیت های اندکی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما بازیکنان حفاری رفته رفته توپ و میدان را در اختیار گرفته و 2 بار دروازه حریف را باز کردند.

در نیمه دوم فشار حملات تیم ملی حفاری روی دروازه حریف بیشتر شد و چندین موقعیت خوب گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کردند که با به ثمر رساندن 2 گل دیگر، تعداد گل های خود را به عدد چهار رساندند.

تیم مس که نمی خواست بازنده این ملاقات گردد در اواخر نیمه دوم بارها به دروازه ملی حفاری نزدیک شد اما نتوانست قفل دروازه این تیم را باز کند. طاهره مهدی پور دروازه بان مستعد ملی حفاری در طول بازی چندین موقعیت گلزنی را از حریف گرفت.

در این ملاقات مهسا کمالی، فاطمه پاپی،فهیمه زارعی و سحر پاپی گل های تیم ملی حفاری را به ثمر رساندند.

بازیکنان و کادر فنی تیم ملی حفاری در خاتمه بازی جشن شادی گرفتند. تیم ملی حفاری اکنون با 12 امتیاز در صدر جدول گروه الف مسابقات قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1583

به "خبرنگاران تیم فوتسال بانوان ملی حفاری برابر حریفش به رجحان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیم فوتسال بانوان ملی حفاری برابر حریفش به رجحان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید