خبرنگاران بهره مندی یک هزار و 571 عضو کانون پرورش فکری آذربایجان غربی از کارگاه مجازی

به گزارش صبح مهریز، ارومیه- خبرنگاران- مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: یک هزار و 571 نفر از اعضای کارگاه ها و انجمن های ادبی استان از کارگاه مجازی در ایام تعطیل استفاده کردند.

خبرنگاران بهره مندی یک هزار و 571 عضو کانون پرورش فکری آذربایجان غربی از کارگاه مجازی

جواد زاهدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: این افراد در قالب 17 گروه و 28 جلسه مجازی در این کارگاه ها شرکت نموده اند.

وی اضافه نمود: از این تعداد 958 نفر از کارگاه نوشتن خلاق، 228 نفر از کارگاه شعر و 265 نفر از کارگاه داستان بهره برده اند.

وی بیان نمود: همچنین 120 نفر از اعضای کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان آذربایجان غربی در کارگاه مجازی انجمن ادبی شعر آفرینش ارومیه شرکت کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان آذربایجان غربی ادامه داد: در این روزها که شاهد شیوع بیماری کرونا در کشور هستیم، آثار مربیان و تولیدات کانون در قالب طرح پیک امید مجازی از جهت صفحه پیک امید در پرتال کانون به نشانی omid.kpf.ir قابل دسترسی است.

زاهدی گفت: این آثار تا 15 فروردین به صورت آنلاین برای بچه ها، نوجوانان و خانواده ها نمایش داده خواهد شد.

وی اضافه نمود: علاقه مندان می توانند با استفاده از هشتگ های #در-دل-دارم-امید، #کانون-امید، #پیک-امید و #برای-حال-خوب به این آثار و فیلم ها در شبکه های اجتماعی دسترسی پیدا نمایند.

کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان آذربایجان غربی از جمله مهمترین نهادهای فرهنگی است که به حدود 22 هزار کودک و نوجوان عضو دائم استان خدمات مختلف فرهنگی ارائه می دهد.

کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان آذربایجان غربی هم اکنون 23 مرکز ثابت، هشت مرکز سیار در شهرهای ارومیه، تکاب و اشنویه، چهار مرکز پستی در ارومیه، مهاباد، پیرانشهر و بوکان و یک مرکز فراگیر و یک موزه تخصصی کودک با یک کتابخانه مرجع با حدود پنج هزار جلد کتاب برای پژوهشگران و مربیان حوزه کودک دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 912

به "خبرنگاران بهره مندی یک هزار و 571 عضو کانون پرورش فکری آذربایجان غربی از کارگاه مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بهره مندی یک هزار و 571 عضو کانون پرورش فکری آذربایجان غربی از کارگاه مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید