خبرنگاران افزایش آمپر کنتورهای قدیمی برق در قم

به گزارش صبح مهریز، قم- خبرنگاران- سرپرست معاونت خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق قم گفت: آمپر کنتورهای قدیمی برق در راستای استانداردسازی و تامین برق پایدار و مطمئن برای مشترکان افزایش می یابد.

خبرنگاران افزایش آمپر کنتورهای قدیمی برق در قم

به گزارش دوشنبه شب خبرنگاران از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق قم، سید محمدرضا غفوری به آغاز طرح استانداردسازی و تامین برق پایدار اشاره کرد و افزود: به همین دلیل شرکت توزیع نیروی برق استان فرصتی را برای افزایش آمپراژ کنتورهای قدیمی فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه امروزه وسایل برق با زندگی مردم گره خورده است، اضافه کرد: با توجه به افزایش تجهیزات برقی و نیاز بیشتر به قدرت برق، کنتورهای قدیمی با آمپراژ 5، 10 و 15 جوابگوی نیاز مشترکان نیست.

وی اعلام کرد: به منظور تامین برق مطمئن به ویژه در فصول گرم سال، مشترکان باید نسبت به افزایش آمپراژ اقدام کنند که در این زمینه تسهیلاتی برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.

غفوری با بیان اینکه مشترکین برق می توانند برای ثبت درخواست افزایش آمپراژ بدون مراجعه حضوری و از طریق اپلیکیشن (برق من) و یا سامانه تلفنی 1521 اقدام کنند، تاکید کرد: البته در این رابطه شرکت توزیع برق استان برای افزایش آمپراژ مشترکین که در حد آمپراژ قراردادی مصرف می کنند هیچ گونه اجباری ندارد.

وی در ادامه شرح داد: مشترکین می توانند به صورت تقسیطی اقدام به افزایش آمپر کنتورهای خود کنند.

در حال حاضر بیش از 570 هزار مشترک برق در استان قم وجود دارد؛ 13 درصد برق قم در بخش کشاورزی، 28.4 درصد در بخش صنعت، 36.55 درصد در بخش خانگی، 10.4 درصد در بخش عمومی، 9.78 درصد سایر مصارف و 1.83 در بخش روشنایی معابر مصرف می شود./

منبع: ایرنا
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1425

به "خبرنگاران افزایش آمپر کنتورهای قدیمی برق در قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افزایش آمپر کنتورهای قدیمی برق در قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید