خبرنگاران اسکان خانواده بی سرپناه نقده ای با تلاش خبرنگاران خیّر

به گزارش صبح مهریز، مهاباد- خبرنگاران- یک خانواده بی سرپناه در شهرستان نقده که به دلیل ناتوانی در پرداخت اجاره بهای محل سکونت خود بی خانمان شده بود با تلاش چند نفر از خبرنگاران ارومیه و نقده و با همت یک خیر ارومیه ای اسکان پیدا کرد.

خبرنگاران اسکان خانواده بی سرپناه نقده ای با تلاش خبرنگاران خیّر

شهردار محمدیار روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این خانواده که یک زن و شوهر بودند به دلیل ناتوانی مالی در اجاره کردن محل سکونت بی خانمان شده بودند و در یک خانه مخروبه در شهر محمدیار بدون داشتن هیچگونه امکانات اولیه زندگی می کردند.

مهدی ناهید اضافه کرد: به ابتکار امید شکریازی یکی از خبرنگاران خیّر ارومیه برای کمک به این زوج بی خانمان جمعی از خیران و خبرنگاران شهرستان های ارومیه و نقده وارد عمل شده و در یک تلاش جمعی 10 ساعته توانستند این خانواده بی خانمان را اسکان دهند.

وی اضافه کرد: این خیران توانستند با اجاره کردن یک منزل مسکونی در شهر نقده که اجاره آن توسط آسو فتاح پناه خیر ارومیه ای پرداخت می شود و تامین پوشاک و برخی اقلام موردنیاز زندگی از سوی جمعی از خانواده های خیر محمدیار این زوج را در محل آبرومندانه ای اسکان دهند.

وی اضافه کرد: با هماهنگی های اجرا شده مقرر شد تا اداره بهزیستی و یک مرکز نیکوکاری در شهر نقده این خانوده را تحت پوشش خدمات خود قرار دهد.

وی با قدردانی از این اقدام انسان محبت آمیز اهالی رسانه گفت: در شرایطی که همه توجهات برای مقابله با شیوع بیماری کرونا در جامعه معطوف است این اقدام خیرخواهانه جمعی از این خیران جای تامل بسیار دارد.

به گزارش خبرنگاران در پی بی خانمانی این خانواده نیازمند و انعکاس آن در فضای مجازی این گروه از خیران به صورت کاملا خودجوش وارد عمل شده و توانستند در مدت زمان کوتاهی محل مناسبی را برای این زوج تهیه کنند.

شهرستان نقده در جنوب آذربایجان غربی و 100 کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 917

به "خبرنگاران اسکان خانواده بی سرپناه نقده ای با تلاش خبرنگاران خیّر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اسکان خانواده بی سرپناه نقده ای با تلاش خبرنگاران خیّر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید