خاطره جالب بازیکن تیم ملی مراکش از بازی با ایران و برخوردش با امیری

به گزارش صبح مهریز، بال تیم ملی فوتبال مراکش از اتفاقی که برایش در بازی با ایران در مرحله گروهی جام جهانی 2018 افتاد، سخن گفت.

خاطره جالب بازیکن تیم ملی مراکش از بازی با ایران و برخوردش با امیری

به گزارش خبرنگاران، نورالدین امرابط در سالروز دیدار تیم های ملی فوتبال مراکش و ایران در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه، درباره اتفاقی که در آن بازی برایش رخ داد، سخن گفت. در تاریخ 15 ژوئن 2018 (25 خرداد 1397) این دو تیم در اولین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی 2018 به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با فزونی یک بر صفر شاگردان کارلوس کی روش پایان یافت. در صحنه ای از این بازی نورالدین امرابط، بال تیم ملی فوتبال مراکش با برخوردی که از ناحیه سر با وحید امیری داشت، مجبور شد در دقیقه 72 از زمین بیرون برود.

بال پیشین تیم های پی اس وی آیندهوون، گالاتاسرای، مالاگا و واتفورد که در حال حاضر عضو تیم النصر عربستان است، می گوید به خاطر ضربه ای که در آن دیدار به مغرش وارد شد، راهی بیمارستان شد و یک روز پس از این بازی بود که متوجه شکست مراکش مقابل ایران شد.

امرابط 33 ساله در این خصوص گفت: زمانی که در بیمارستان به هوش آمدم، مدیر برنامه هایم به من گفت بازی یک - صفر شد. با خودم گفتم که خب ما یک - صفر بازی را بردیم، اما بلافاصله متوجه شدم که ما یک - صفر به ایران باخته ایم. در ضمنً 10 باز از مدیر برنامه هایم پرسیدم که نتیجه بازی با ایران چه شد چون هر بار فراموش می کردم که این سئوال را پرسیده ام و پاسخش را هم دریافت کرده ام.

بال تیم ملی مراکش که آن ضربه وحید امیری سبب شده تا هنوز از فراموشی رنج ببرد، گفت: گاهی می بینم که مادرم تماسی با من داشته و من حواسم نبوده که جوابش را بدهم پس گوشی را برمی دارم و با او تماس می گیرم اما این کار را چهار بار انجام می دهم چون هر بار فراموش می کنم که به مادرم زنگ زده ام.

وی در ادامه صحبت هایش با اشاره به بازی دوم این تیم مقابل پرتغال در مرحله گروهی جام جهانی 2018 گفت: شرایط عجیبی بود چون پزشک تیم به من گفت که با بازی کردن خودت را به خطر می اندازی و اگر ضربه دیگری به مغزت وارد شود، خواهی مُرد.

امرابط می گوید که حالا همچنان از آن ضربه وحید امیری رنج می برد و تأکید کرد: من حافظه خیلی خوبی داشتم و به سادگی می توانستم دوران کودکی ام را جز به جز به خاطر بیاورم، اما حالا یادآوری گذشته برایم سخت تر شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1083

به "خاطره جالب بازیکن تیم ملی مراکش از بازی با ایران و برخوردش با امیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاطره جالب بازیکن تیم ملی مراکش از بازی با ایران و برخوردش با امیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید