تیرانداز المپیکی ایران: انگیزه ام برای کسب مدال المپیک بیشتر شده است

به گزارش صبح مهریز، ملی پوش تیراندازی ایران در خصوص کسب سهمیه المپیک می گوید انگیزه اش بالا رفته و دنبال ارائه عملکرد خوب در المپیک و حتی کسب مدال است.

تیرانداز المپیکی ایران: انگیزه ام برای کسب مدال المپیک بیشتر شده است

به گزارش خبرنگاران، هانیه رستمیان، ملی پوش تیرانداز ایران پیروز شد در مسابقات قهرمانی آسیا قطر و در ماده تپانچه بادی 10 متر سهمیه المپیک 2020 را کسب کند و تعداد سهمیه های تیراندازی ایران را به عدد سه برساند. پیش از او، نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان هم سهمیه کسب نموده بودند.

رستیمان در خصوص کسب سهمیه المپیک گفت: خیلی شاد هستم که سهمیه المپیک را در آخرین فرصتی که داشتیم به دست آوردم. این مسابقات آخرین شانس کسب سهمیه است و همین موضوع فشار زیادی را به ما وارد می نماید. علاوه بر این سطح مسابقات هم بالا بود با این حال عملکرد قابل قبولی را ارائه دادم و سهمیه گرفتم.

او به عملکرد خود در مرحله مقدماتی این مسابقات اشاره و بیان نمود: در مرحله مقدماتی می توانستم بهتر عمل کنم با این وجود رکورد خوبی زدم. سطح فینال هم خیلی بالا بود و نفر اول توانست رکورد دنیا را بشکند. من هم عملکرد خوبی داشتم و مربیانم هم راضی بودند. امیدوارم در مسابقات بعدی به مدال دست پیدا کنم.

رستیمان در خصوص حضور در المپیک 2020 گفت: نمی خواهم فقط در المپیک باشم بلکه این سهمیه انگیزه ام را بیشتر می نماید تا آنجا هم عملکرد خوبی ارائه دهم و حتی مدال کسب کنم. باید از تمام کسانی که برایم زحمت کشیدند تشکر کنم. این سهمیه را هم به خانواده ام تقدیم می کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 580

به "تیرانداز المپیکی ایران: انگیزه ام برای کسب مدال المپیک بیشتر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیرانداز المپیکی ایران: انگیزه ام برای کسب مدال المپیک بیشتر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید