تولید ماسک و گان با نظارت و تعامل دستگاه های بهداشتی

به گزارش صبح مهریز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان اظهار کرد: در تعامل با دستگاه های بهداشتی در شهرستان لارستان توانستیم کارگاه تولید ماسک و گان و نقاهتگاه برای بیماران کرونایی بعد از حاصل شدن بهبودی راه اندازی کنیم .

تولید ماسک و گان با نظارت و تعامل دستگاه های بهداشتی

مهدی زارع در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران درباره اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان برای مبارزه با ویروس کرونا اظهار کرد: بلافاصله بعد از شیوع این ویروس در کشور، ستاد مبارزه با کرونا در این واحد دانشگاهی تشکیل شد و از میان استادان دانشگاه یک نفر به عنوان رابط با دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس انتخاب شد تا دستورالعمل ها و بخشنامه های مبارزه با کرونا را از استان به صورت علمی دریافت کرده و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان اجرا کند.

وی اضافه نمود: در کنار این اقدامات، گندزدایی و ضدعفونی قسمت های مختلف دانشگاه در دستور کار قرار گرفت و سعی شد حداقل روزی چند بار این اقدام صورت گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان درباره مسئولیت های اجتماعی این واحد دانشگاهی در شهرستان لارستان گفت: راه اندازی نقاهتگاه برای بیماران کرونایی بعد از بهبودی از جمله اقداماتی بوده توسط این واحد دانشگاهی انجام گرفت که می تواند دانشگاه آزاد اسلامی لارستان را میان سایر واحد ها متمایز کند.

زارع یادآور شد: از دیگر اقداماتی که این واحد دانشگاهی در تعامل با دانشگاه علوم پزشکی استان و ارگان های بهداشتی شهرستان انجام داده راه اندازی کارگاه تولید ماسک و گان با نظارت این سازمان ها بوده است. در این رابطه از متصدیان خوابگاه ها که وقت بیشتری دارند درخواست شد تا در این زمینه با ما همکاری داشته باشند و با برنامه ریزی که اجرا شده قرار است هزار و 500 عدد ماسک در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی استان و 2 هزار 500 عدد ماسک برای همکاران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان تهیه شود.

4117/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 971

به "تولید ماسک و گان با نظارت و تعامل دستگاه های بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید ماسک و گان با نظارت و تعامل دستگاه های بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید