توقف لسترسیتی در خانه واتفورد، روباه ها کماکان در رتبه سوم

به گزارش صبح مهریز، دیدارهای هفته سی ام لیگ برتر انگلیس با تساوی تیم های سوم و هفدهم جدول رده بندی این رقابت ها ادامه پیدا کرد.

توقف لسترسیتی در خانه واتفورد، روباه ها کماکان در رتبه سوم

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران در ادامه بازی های سی امین هفته از لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (شنبه) از ساعت 16 به وقت تهران یک بازی برگزار گردید که در آن تیم فوتبال واتفورد مقابل میهمانش لسترسیتی با نتیجه یک - یک مساوی کرد.

گل نخست این بازی در دقیقه 90 توسط بن چیلول به ثمر رسید، اما کمتر از سه دقیقه بعد کریگ داوسن واتفورد را از شکست نجات داد.

لسترسیتی رده سومی در حالی مقابل میزبان رده هفدهمی اش متوقف شد که در صورت کسب پیروزی در این بازی می توانست فاصله اش با منچسترسیتی رده دومی را به چهار امتیاز کاهش دهد، اما تساوی باعث شد که فاصله اش با شاگردان پپ گواردیولا تنها یک امتیاز کاهش پیدا کند و به شش امتیاز برسد.

در طرف دیگر واتفورد هم با کسب پیروزی خانگی می توانست از منطقه سقوط فاصله بگیرد، اما اکنون این احتمال وجود دارد که این تیم بعد از انتها بازی های هفته جاری لیگ برتر تا رده نوزدهم جدول هم سقوط کند.

امروز سه بازی دیگر در لیگ برتر انگلیس برگزار می گردد که برنامه آنها به توضیح زیر است:

برایتون - آرسنال، ساعت 18:30 (به وقت تهران)

وستهام - ولورهمپتون، ساعت 21:00

بورنموث - کریستال پالاس، ساعت 23:15

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1032

به "توقف لسترسیتی در خانه واتفورد، روباه ها کماکان در رتبه سوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف لسترسیتی در خانه واتفورد، روباه ها کماکان در رتبه سوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید