توافق ویدال با اینتر برای عقد قراردادی 2 ساله

به گزارش صبح مهریز، هافبک شیلیایی تیم فوتبال بارسلونا در آستانه پیوستن به اینتر قرار گرفته است.

توافق ویدال با اینتر برای عقد قراردادی 2 ساله

به گزارش خبرنگاران، نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا خبر داد؛ مدیر برنامه های آرتورو ویدال با باشگاه بارسلونا تماس گرفته تا فرایند فسخ قرارداد این هافبک شیلیایی را سرعت ببخشد. قرارداد فعلی هافبک پیشین تیم های یوونتوس و بایرن مونیخ با بارسلونا تنها یک سال دیگر اعتبار دارد و گفته می شود او در برنامه های رونالد کومان، سرمربی جدید بارسلونا جایی ندارد.

طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت؛ ویدال 33 ساله که سابقه بازی زیرنظر آنتونیو کونته را در یوونتوس داشته، برای عقد قراردادی دو ساله به ارزش 6 میلیون یورو برای هر فصل با اینتر به توافق نهایی رسیده است. به این ترتیب انتظار می رود او فصل آینده دوباره زیرنظر آنتونیو کونته بازی کند.

آرتورو ویدال دو سال پیش از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست و در این مدت که جایگاه ثابتی هم در ترکیب آبی واناری ها نداشت در 96 بازی به میدان رفت و 11 گل نیز به ثمر رساند. او با این تیم یک قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا را هم تجربه کرد.

کونته که سابقه کار با این هافبک شیلیایی را در زمان حضورش در یوونتوس داشته و علاقه زیادی به او دارد، یک بار درباره این بازیکن گفته بود اگر بخواهم به جنگ بروم، ویدال را با خودم خواهم برد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1213

به "توافق ویدال با اینتر برای عقد قراردادی 2 ساله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق ویدال با اینتر برای عقد قراردادی 2 ساله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید