تصادف تریلی با 6 خودروسواری در بزرگراه شهید لشگری

به گزارش صبح مهریز، کامیون تریلی حامل بار به هنگام حرکت در بزرگراه شهید لشگری با 6 خودروسواری تصادف کرد که خوشبختانه این حادثه مصدومی به همراه نداشت.

تصادف تریلی با 6 خودروسواری در بزرگراه شهید لشگری

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، به دنبال تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 و درخواست یاری ازآتش نشانی تهران برای امدادرسانی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 45 را به کیلومتر 10 بزرگراه شهید لشگری رهسپار کرد.

محمد رضا اقبالپور رئیس ایستگاه 45 آتش نشانی تهران در این مورد گفت: یک دستگاه کامیون تریلی حامل باردرحین حرکت در جهت شرق به غرب بزرگراه شهید لشگری به دلایل نامعلومی به شدت با شش خودرو سواری برخورد کرد که براثر این حادثه سه دستگاه خودرو سواری به حالت نیمه واژگون به داخل جوی آب افتادند.

وی با اشاره به این که خوشبختانه دراین حادثه به هیج یک از سرنشینان این وسایط نقلیه صدمه ای نرسید، اضافه کرد: نیرو های آتش نشانی بی درنگ با جلوگیری از نشت بنزین خودرو های نیمه واژگون شده و همچنین نشت گازوئیل از کامیون تریلی محل حادثه را ایمن کردند و همچنین با جمع آوری شیشه های خرد شده خودرو های تصادفی، سطح جاده را پاکسازی کردند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی همچنین گفت: آتش نشانان در ادامه عملیات خود با همکاری پلیس راهوربرای بازشدن دوباره جهت تردد، تمامی خودرو های تصادفی را به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1336

به "تصادف تریلی با 6 خودروسواری در بزرگراه شهید لشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف تریلی با 6 خودروسواری در بزرگراه شهید لشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید