بیرانوند عکس استقلالی ها را خراب می نماید

به گزارش صبح مهریز، هر وقت استقلالی ها (منتظری، چشمی و غفوری) قصد داشتند مقابل دوربین عکس بگیرند بیرانوند در کنار آنها حاضر می شد و اجازه نمی داد استقلالی ها در یک قاب عکس بگیرند.

بیرانوند عکس استقلالی ها را خراب می نماید

وقتی بیرانوند عکس استقلالی ها را خراب می نماید

تمرین امروز تیم ملی به خاطر بازی با قطر سبک تر برگزار گردید.در این تمرین کی روش گوشه ای از زمین نظاره گر بود و اجرای برنامه ها را به مک درموت و لوپز سپرد.

محور اصلی تمرین بازیکنان با یک توپ خاص بود.این توپ ها برای حفظ تعادل بازیکنان در ضربه زدن در اختیار آنها نهاده شد و بازیکنان در گروه های مختلف به توپ ضربه می زدند. در اواسط تمرین هم بازیکنان با این توپ ها والیبال بازی می کردند که بعضا سروصدای زیاد آنها کمپ اسپایر را فرا گرفت. هنگامی که ملی پوشان در 3 گروه مشغول والیبال بودند جهانبخش در کنار سایر بازیکنان در این آیتم مفرح حضور داشت.

دو خبرنگار چینی سایت AFC هم در تمرین حضور پیدا کردند اما موفق به گفت و گو با بازیکنان نشدند. تنها امیر عابدزاده مقابل دوربین یکی از این خبرنگاران چینی ایستاد و به زبان انگلیسی پیامی را برای آنها به زبان آورد.

علیرضا بیرانوند مثل روزها اخیر شلوغ می کرد. او با چهره خندان با ملی پوشان شوخی می کرد و هر وقت استقلالی ها (منتظری، چشمی و غفوری) قصد داشتند مقابل دوربین عکس بگیرند در کنار آنها حاضر می شد و اجازه نمی داد استقلالی ها در یک قاب عکس بگیرند.

بعد از خاتمه تمرین هم بازیکنان راهی استخر و سونا شدند.

3

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 136

به "بیرانوند عکس استقلالی ها را خراب می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند عکس استقلالی ها را خراب می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید