بیانیه باشگاه بایرن مونیخ درباره مصدومیت کومان

به گزارش صبح مهریز، باشگاه بایرن مونیخ با انتشار بیانیه ای درباره نوع مصدومیت اخیر بال فرانسوی این تیم شرح داده است.

بیانیه باشگاه بایرن مونیخ درباره مصدومیت کومان

به گزارش خبرنگاران، شب گذشته (چهارشنبه) برای بایرن مونیخ شب خوبی بود، چرا که پیروز شد با رکورد صد درصد پیروزی کارش را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به سرانجام برساند. پیروزی 3 بر یک مقابل تاتنهام در استادیوم آلیانتس آره نا اما برای باواریایی ها با یک حادثه تلخ همراه شد؛ مصدومیت دوباره کینگسلی کومان. این بال فرانسوی برای تصاحب توپ در کنار خط طولی زمین بدون آنکه کسی برای او مزاحمت ایجاد کند دچار مصدومیتی عجیب از ناحیه زانو شد، به طوری که بعد از آن نه تنها قادر به ادامه بازی نبود، بلکه با مشایعت پزشکان باشگاه زمین را ترک کرد.

با توجه به شیوه آسیب دیدن کومان - فرود بد او که منجر به کج شدن زانویش شد - تصور می شد که مصدومیتی بسیار شدید گریبانش را گرفته باشد و احتمالاً تا سرانجام فصل خانه نشین گردد به ویژه که او در زمینه مصدومیت هم بازیکن بدسابقه است.

معاینات انجام شده توسط پزشک باشگاه، دکتر هانس ویلهلم مولر ولفهارت اما نشان داده است که مصدومیت دقیقه 27 کومان باعث ایجاد پارگی خفیف در رباط کپسولی زانوی پای چپ او شده است. همچنین عضله دوسر او دچار کشیدگی و به مفصل زانویش هم فشار وارد شده است. به این ترتیب کومان باید برای مدتی از آتل برای بی حرکت نگه داشتن زانویش استفاده کند.

باشگاه بایرن مونیخ زمان مشخصی برای بازگشت کومان اعلام نکرده است، اما طبق گزارش رسانه های آلمانی او حداقل چند هفته ای خانه نشین خواهد بود. ظاهراً او تا سرانجام نیم فصل اول بوندس لیگا خانه نشین خواهد بود و بعد از آن هم بوندس لیگا وارد تعطیلی زمستانی یک ماهه خواهد شد. به این ترتیب انتظار می رود که کومان حداقل تا اوایل ماه فوریه به ترکیب بایرن مونیخ برنگردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 660

به "بیانیه باشگاه بایرن مونیخ درباره مصدومیت کومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه باشگاه بایرن مونیخ درباره مصدومیت کومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید