بچه ها مدارس پرتو با جشن بهار مهدوی به استقبال نوروز 1401 رفتند

به گزارش صبح مهریز، تهران (پانا) - جشن بهار مهدوی ویژه بچه ها کار در آستانه میلاد با سعادت حضرت قائم (عج) و بعلاوه عید باستانی نوروز 1401 با حضور مدیران شهری حوزه فرهنگی و اجتماعی و جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان در فرهنگسرای بهمن برگزار گردید.

بچه ها مدارس پرتو با جشن بهار مهدوی به استقبال نوروز 1401 رفتند

به گزارش روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، در ابتدای این مراسم معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه بچه ها سرمایه های کشور و آینده سازان این مرز و بوم هستند گفت: از خداوند خواستاریم تا توفیق هرچه بیشتر خدمت به شما بچه ها را به ما عطا کند.

محمد امین توکلی زاده به نقش شهرداری تهران در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره و تاکید نمود: شهرداری تهران با تمام قوا در کنار ارگان های ذیربط برای کاهش آلام شما عزیزان بیش از پیش کوشش خواهد نمود و نیازمند دعای شما فرشتگان الهی هستیم.

در ادامه این مراسم احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی ضمن تبریک این ایام ویژه گفت: با توجه به اینکه یکی از مهم ترین گروه های مورد جامعه از سوی سازمان، بچه ها کار در معرض آسیب های اجتماغی هستند، بر آن شدیم تا روزی شاد را برای این بچه ها رقم بزنیم.

احمدی صدر اضافه نمود: بچه های که برای معیشت خانوار زحمت می کشند، جایگاه ویژه ای نزد پروردگار دارند و وظیفه ما به عنوان یکی از متولیان یاری و حمایت از این قشر این است تا ضمن استعدادیابی این فرشتگان، در راستای پرورش و ارتقاء این استعدادها گامی اساسی برداریم. اجرای برنامه های شاد و متنوع، مولودی خوانی، اهدای جایزه و بسته هلی حمایتی معیشتی در آستانه عید نوروز از مهم ترین برنامه های بهار مهدوی است.

در برنامه امروز بهار مهدوی که در فرهنگسرای بهمن برگزار گردید، محمدامین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی، سمانه زمانی مدیر کل بهزیستی استان تهران و مرتضی امیری اسفندقه دستیار ویژه شهردار تهران در حوزه شعر و ادب فارسی حضور داشتند. بعلاوه هنرمندان مردمی از جمله عنایت بخشی، کیانوش گرامی و امیر باران لویی از مهمانان این جشن بودند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2097

به "بچه ها مدارس پرتو با جشن بهار مهدوی به استقبال نوروز 1401 رفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بچه ها مدارس پرتو با جشن بهار مهدوی به استقبال نوروز 1401 رفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید