بشار رسن: استقلال هرگز اما شاید به سپاهان رفتم!

به گزارش صبح مهریز، هافبک عراقی سرخپوشان در واکنش به یک سوال جنجالی پاسخ جالبی داد و مدعی شد با شناختی که از هوادارانش دارد هرگز برای رقیب این تیم به میدان نخواهد رفت.

بشار رسن: استقلال هرگز اما شاید به سپاهان رفتم!

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش 3، بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس که در آخرین دربی برابر استقلال پیروز شد با گل خود، سرخپوشان را از شکست نجات دهد و آنها را به یک تساوی ارزشمند برساند، هنوز شرایط نامعینی برای آینده همکاری در ترکیب پرسپولیس دارد. موضوعی که باعث شده به سوژه جذاب رسانه های عراقی برای مصاحبه تبدیل گردد.

بشار رسن این بار در گفت وگویی که با شبکه السومریه نیوزعراق داشته در بخشی از آن برابر یک سوال جنجالی از سوی مجری آن نهاده شد. سوالی که مربوط به قبول احتاقتصادی پیشنهاد از رقیب دیرینه این باشگاه بود. رسن در واکنش به این سوال که اگر باشگاه استقلال رقیب پرسپولیس به شما پیشنهاد اقتصادی بهتری بدهد، قبول می کنید، گفت: نه به هیچ وجه قبول نمی کنم. اگر باشگاه سپاهان یا باشگاه دیگر ایرانی به من پیشنهاد دهند، شاید قبول کنم ولی پیشنهاد استقلال را به خاطر احترام به طرفداران پرسپولیس قبول نمی کنم.

پرسپولیس با گل بشار رسن برای چندمین با در دربی از شکست دردقایق پایانی مقابل استقلال گریخت تا شادترین لحظه برای طرفداران این تیم در سال 98 در استادیوم آزادی رقم بخورد. بشار رسن بعد از زدن گل تساوی این گونه در آغوش یحیی و علیپورآرام گرفت.عکس:امیررضا استواری

هافبک عراقی پرسپولیس با اشاره به طرفداران پرسپولیس و شرایطی که طی دو سال اخیر در این تیم داشته، گفت: طرفداران پرسپولیس همواره در مدت حضور در این باشگاه از من حمایت کردند. آنها در زمان فوت مادرم و تمام لحظات سخت حامی من بودند. هنوز درباره آینده ام تصمیم قطعی نگرفتم و ممکن است به لیگ عراق برگردم و برای الزوراء یا هر تیمی دیگری بازی کنم. آینده هنوز معین نیست اگر به عراق برگردم بدون شک ترجیحم نیرو هوایی است اما می توانم برای تیم های دیگر عراق نیز بازی کنم.

  • بشار رسن نامزد بهترین لژیونر فوتبال عراق
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 981

به "بشار رسن: استقلال هرگز اما شاید به سپاهان رفتم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بشار رسن: استقلال هرگز اما شاید به سپاهان رفتم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید