بزرگترین باغ وحش های جهان را بشناسید

به گزارش صبح مهریز، مراجعه به باغ وحش و بازدید از حیوانات مختلف و گونه های جانوری متنوع، یکی از تفریحات افراد و به ویژه گردشگرانی است که به شهر و یا کشور جدیدی سفر نموده اند.

بزرگترین باغ وحش های جهان را بشناسید

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

حال اگر این سوال برایتان به وجود می آید که عظیمترین باغ وحش ها در چه کشورهایی قرار گرفته اند، باید بگوییم که تعدادشان بسیار زیاد است. در این بخش لیستی از عظیمترین باغ وحش های جهان را تهیه کرده ایم که هم مساحت عظیمی دارند و هم تعداد جانوران بسیار زیادی را در خود جای داده اند با خبرنگاران همراه باشید.

باغ وحش هنری دورلی- نبراسکا

باغ وحش هنری دورلی که به عنوان مهم ترین جاذبه گردشگری ایالت نبراسکا شناخته می گردد. این باغ وحش، 17000 حیوان مختلف از 962 گونه جانوری را در خود جای داده است و بدین ترتیب به یکی از کامل ترین باغ وحش های جهان تبدیل شده است.

باغ وحش پکن

باغ وحش پکن که یکی از عظیم ترین باغ وحش های جهان است، حیوانات بسیار متنوعی را در خود جای داده است. این حیوانات از 450 نوع گونه جانوری خشکی زی و 500 گونه جانوری دریایی انتخاب شده اند و قرار دریافت آن ها در کنار هم، کلکسیونی کامل از حیوانات کره زمین را رقم زده است. اما ضروری است بدانید که این باغ وحش شهرت اصلی خود را، مدیون گونه های کمیابی همچون پانداها است و سالانه افراد زیادی برای بازدید از این حیوانات راهی باغ وحش پکن در چین می شوند.

باغ جانورشناسی - برلین

باغ جانورشناسی برلین که یکی از قدیمی ترین باغ وحش های کشور آلمان است، در سال 1844 افتتاح شده است و دارای مساحتی در حدود 84 هکتار می باشد. این باغ وحش دارای بیش از 17000 حیوان از 1500 گونه جانوری مختلف می باشد و از تنوعی بی نظیر برخوردار است.

باغ وحش برانکس - نیویورک

این باغ وحش که به عنوان یکی از عظیم ترین باغ وحش های کشور امریکا شناخته می گردد، در سال 1899 افتتاح شده است. جالب است بدانید که 4000 حیوان از 650 گونه جانوری مختلف در این باغ وحش زندگی می نمایند که بعضی از آن ها بسیار نادر و کمیاب و بعضی دیگر در حال انقراض می باشند.

باغ وحش تورنتو

این باغ وحش که یکی دیگر از عظیم ترین باغ وحش ها جهان است، به عنوان عظیم ترین باغ وحش کشور کانادا نیز شناخته می گردد و بیش از 16000 حیوان مختلف از 491 گونه جانوری را در خود جای داده است. تنوع این حیوانات بسیار زیاد است و بازدید از آن ها به تمامی گردشگران توصیه می گردد.

باغ وحش مسکو

باغ وحش مسکو نیز که به عنوان یکی از قدیمی ترین باغ وحش های قاره اروپا شناخته می گردد، در لیست عظیمترین باغ وحش های جهان جای گرفته است و با دارا بودن 6000 حیوان مختلف از 927 گونه جانوری، کلکسیونی کامل از حیوانات مختلف را به وجود آورده است. این باغ وحش در زمینی به مساحت 53 هکتار شکل گرفته است و سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سراسر جهان می باشد.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مطالب گردشگری باغ بومارزو، سرزمین هیولاها را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1289

به "بزرگترین باغ وحش های جهان را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین باغ وحش های جهان را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید