برنامه پرسپولیس، برنامه یا پرتگاه؟

به گزارش صبح مهریز، دیروز در شبکه های اجتماعی می نوشتند این برنامه نیست که برای پرسپولیس نوشته اند، این هل دادن تیم به لبه پرتگاه است.

برنامه پرسپولیس، برنامه یا پرتگاه؟

به گزارش خبرنگاران ، پرسپولیس کار آسانی پیش رو ندارد و قضاوت ها هم درباره دشواری کارش در لیگ برتر متفاوت است. عده ای حامی پرسپولیس و عده ای منتقد به این جوی که راه افتاده. شما از کدام دسته اید؟ معتقدید سازمان لیگ باید با پرسپولیس راه می آمد یا باید سخت گیرانه تاریخ بازی هایش را اعلام می کرد؟

در روزهایی که باشگاه پرسپولیس حسابی به زمان بازی عقب افتاده این تیم با پیکان اعتراض دارد، برنامه عجیب سازمان لیگ برای پرسپولیسی ها تا انتها فصل اعلام شد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ که از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم بوده اند و چند بازیکن آن ها هم مصدوم شده است، طبق برنامه اعلام شده باید در 25 روز 6 بازی در لیگ برتر انجام دهند.

پرسپولیسی ها که به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا و رسیدن به فینال این رقابت ها 3 بازیشان در لیگ برتر عقب افتاد، در اولین بازی خود باید روز دوشنبه بیست و هشتم آبان ماه به مصاف پیکان تهران بروند. قرمزپوشان پایتخت که در این بازی علاوه بر مصدومان ملی پوش های خود را هم در اختیار ندارند حسابی به برگزاری این بازی در فیفا دی اعتراض دارند.

شاگردان برانکو بعد از بازی عقب افتاده با پیکان، در تاریخ چهارم آذر ماه باید به مصاف تراکتورسازی تبریز در استادیوم آزادی بروند. پرسپولیسی ها چهار روز بعد از بازی با تراکتورسازی، مقابل دیگر تیم تبریزی ماشین سازی در تبریز بازی می نمایند. پنج روز بعد از بازی در تبریز هم شاگردان برانکو باید در تهران دومین بازی عقب افتاده خود را مقابل ذوب آهن در استادیوم آزادی برگزار نمایند. پرسپولیسی ها پنج روز بعد از بازی عقب افتاده مقابل ذوب آهن باید به اصفهان بروند و آخرین بازی عقب افتاده فصل خود را مقابل سپاهان مدعی امیر قلعه نویی برگزار نمایند. آخرین بازی پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ هجدهم هم روز بیست و سوم آذر ماه در استادیوم آزادی مقابل پارس جنوبی جم برگزار می گردد.

پرسپولیس با این برنامه حتما با چالش های جدی روبرو خواهد شد و دچار دردسرهایی می گردد اما شاید لازم باشد یاد بگیریم که پی در پی و بی وقفه بازی کنیم، بی استراحت و در برنامه ای فشرده. برانکو البته بی تردید به این برنامه به شدت اعتراض خواهد داشت و معلوم نیست جدل تازه پرسپولیس و سازمان لیگ به کجا خواهد رسید.

دیروز در شبکه های اجتماعی می نوشتند این برنامه نیست که برای پرسپولیس نوشته اند، این هل دادن تیم به لبه پرتگاه است.

2

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 130

به "برنامه پرسپولیس، برنامه یا پرتگاه؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه پرسپولیس، برنامه یا پرتگاه؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید